Isnin, 30 Mei 2011

Wanita adalah bertuah kerana mereka boleh orgasm banyak kali dan dimana-mana tanpa meninggalkan kesan merata-rata. Lain dengan lelaki, tahu dengan kenikmatannya nanti mesti dibersihkan. Ini bermakna anda mesti mempunyai etika ejakulasi termasuk dimana ia pergi, dimana ia tidak patut pergi, bagaiman hendak dibersihkan dan bagaimana nak menghilangkanya. ini adalah bergantung kepada pasangan anda samada dia suka atau tidak, jadi pastikan anda tahu garis sempadan bila sudah sampai masa melempiaskan cecair anda.

Ini adalah TL list etika ejakulasi bedasarkan lokasi dan situasi. juga dimasukkan hint berkenaan apa yang anda tidak patut buat bila ia sampai ke etika ejakulasi.

DALAM SIDIA
Kalau anda  melakukan seks tanpa mengggunakan kondom (dimana anda patut lakukan dengan wanita yang anda betul yakin yang tidak akan beri anda masalah), anda mesti suka mengakhirkanya didalam sidia. Pastikan anda dapat kebenarannya dahulu dan pastikan anda tahu situasi mengawal kelahiran sebelum anda ambil keputusan itu. Pilihan tersebut membuat anda bertanggungjawab membersihkannya kerana ia juga sudah  menjadi urusan sidia. Sidia akan meminta kebenaaran anda untuk per ke tandas untuk membersihkannya. Mungkin semasa dalam perjalanan ke tandas, beberapa cecair anda akan terkeluar. Dalam kes ini, ia berbalik kepada anda untuk membersihkannya.

Peringatan Etika: Jangan bagitahu yang anda tidak akan pancutkan kedalam sidia, tetapi anda melakukaan juga.

DALAM KONDOM
Bila menggunakan protection, kondom mesti dikeluarkan dengan cepat selepas anda ejakulasi, sebelum ia menjadi kendur. Ini untuk mengelakkan sperma dari melarikan diri, melompat keluar keatas sidia atau di katilnya. Ikat hujung kondom itu dan buangkan didalam tong sampah - Bukan diatas lantai atau di dalam tandas.

Peringatan Etika: Jangan suruh teman anda membukakan condom anda. itu adalah tanggungjawab anda.

DALAM MULUT
Didalam etika ejakulasi adalah lebih kompleks bila ia melibatkan oral seks. Yang pertama sekali, anda kena menentukan samada sidia ingin menelannya atau tidak. apabila ini sudah ditetapkan, ia adalah baik untuk anda memberitahu bila anda sudah sampai kemuncak supaya sidia bersedia untuk menelannya atau merangsang dengan cara lain, seperti menggunakan tangan, untuk mengakhirkan kemuncak anda. Anda tidak perlu membuat pengumuman untuk itu. Ia mudah, atau anda boleh memberi isyarat halus yang anda akan meledak.

Peringatan Etika: Jangan pegang kepala sidia hingga dia tidak ada pilihan melainkan hanya menelan. Itu adalah idea yang bagus untuk tidak akan dapat merasai situasi itu lagi.

ATAS PUNGGUNG/BUAH DADA
Sesetengah lelaki sukakan idea untuk melakukan ejakulasi ke atas punggung atau buah dada, dan setengah wanita rasa ia seksi juga. sekali lagi, ini perlu juga mendapat persetujuan kerana takut akan mengasari sidia dan itu adalah etika yang tidak bagus.jika sidia yang tarik, anda teruskanlah.

Peringatan Etika: Jangan anda lap denganmenggnakan tangan membuat ia bersepah merata-rata badan sidia, dan jangan anda rapatkan badan anda, membuat ia melekit antara badan anda.

DIMUKA
Pancutan dimuka adalah sesuatu yang hebat. Ada antara wanita yang tidak kisah dengan itu, tapi kebanyakan rasa cara ini adalah menjijikkan dan menjatuhkan maruah. jadi, pastikan anda mendapat kebenarannya sebelum anda tembak merata kemuka sidia.

Peringatan Etika: Jangan termasuk di dalam mata, jangan kenakan rambut juga kalau boleh[hijauvsbiru]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan