Khamis, 19 Mei 2011

Ada lelaki yang nak curang...

Curang satu istilah yg dibenci oleh manusia terutama yang berpasangan.utk lelaki yang ada pasang niat nak curangdgn couplenyacuba renugkan lah apa yang nak aku kongsikan ni,kita kena fikirkan apa yg isteri[couple] sebelum kahwin contohnya mereka sanggup pinjam kan wang time kita kering,menjadi penjamin utk pinjaman apa-apa ,dan yg paling drastik sanggup menyerahkan dara kerana sayangkan kita.Ada juga yg sanggup disisihkan keluarga disisihkan keluargakrn tidak dapat restu dan akhir sekali berkorban nyawa melahirkan anak kita..mungkin ada lg yg aku tak sampaikan di sini so sama-samalah kita fikirkan.Bagi diri aku,aku amat menghargai kaum hawa bukan sekadar utk memuji diri sendiri tapi aku iklas dan akan setia pada isteriku kerana yg aku tulis ini mengenai dia jadi pengorbanan harus dibalas dgn kesetiaan.aku minta kaum sejenis aku berfikirlah banyak kali kalau anda dah mula atau sedang curang...lastly,.."aku tabik kat kaum hawa..".

Tiada ulasan:

Catat Ulasan