Selasa, 31 Mei 2011

suami ku ...

Suami Ku SportMan (18sx)




Seorang gadis yang bersuamikan pemain basketball terkenal sedang berdebar-debar
menantikan detik malam pertama mereka setelah majlis pernikahannya.

Selepas majlis dan segala urusan selesai pada malam hari mereka pun masuk ke bilik. Si suami terus membuka seluruh
pakaiannya satu persatu .Apabila baju si suamu terbuka, si isteri melihat sebuah tattoo bertulis "REEBOOK" di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut.
Tiba-tiba si suani membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tattoo
lambang "NIKE" di pahanya.Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada
isterinya.
Akhirnya setelah semuanya terbuka, si isteri melihat tattoo bertuliskan "AIDS"
pula pada tutttttt si suaminya. Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattoo
tersebut. Namun dengan tenang si suami menjawab:
"Tenang sayang, tulisan itu bukan beerti sesuatu yang menakutkan."Setelah
pegang, dan tuuuttttt suaminya tegang dan memanjang maka tulisan AIDS menjadi
ADIDAS....
Sekian...Peace (~_^)v

tak ''ralat kalau saya mati...''

'' Itu lah yang diucapkan oleh seorang ibu kepada salah seorang peserta salingan dlm mentor akhir dimana beliau telah ditunaikan hajatnya berjumpa dengan dato Sharifah Aini.Beliau memberitahu yg dgn lagu-lagu Sharifah Aini lah beliau membesarkan anak2 nya..maka drama sedih dan air mata pun berlaku lah...
 '' Tak apa lh itu hak dia tapi utk pandangan aku tak perlu lah sampai perempuan tu kata tak ralat jika matipun semata-mata dapat jumpa seorang penyanyi yg baru bertudung ala-ala nampak telinga tu tapi kalau hajat utk jumpa ulama atau tokoh islam tak apa juga...mmm.. macam-macam karenah manusia zaman moden ni..

stim ker perempuan kalau berdating?

SORI SALAH TAJUK...

Ciri- ciri Wanita Tak Pernah Berpacaran ( baru betul)

Pernah tak anda terjumpa wanita yang tidak pernah berpacaran? Bunyi memang pelik kan. Sebenarnya memang ada dan ada di antara mereka ini yang langsung tidak pernah berpacaran walaupun sekali.

Ada beberapa faktor yang menyebabkan wanita belum pernah berpacaran antaranya ialah faktor larangan dari agama, ajaran keluarga, atau memang mempunyai sifat atau karakter yang tidak di sukai lelaki.


Jom kita terjah ciri-ciri wanita tidak pernah berpacaran :-
1. Tidak mengikuti perkembangan fashion
Wanita yang belum pernah berpacaran tidak peduli dengan penampilannya dia. Dia juga tidak peduli pandangan lelaki tentang dirinya.
Pakaiannya tidak mengikut trend. Dia hanya memakai apa yang yang dia selesa. Selain itu, kemungkinan besar juga wanita yang tidak pernah berpacaran ini jarang berdandan dan bersolek.
2. Kurang sopan di hadapan lelaki
 Contohnya ketika makan. Portion makanannya jauh lebih banyak daripada lelaki. Dia pun tidak malu-malu makan sebanyak itu, kerana memang dia tidak pernah pernah terfikir untuk mencari teman lelaki.
 Kalau dia memang ingin berpacaran, pasti dia akan lebih menjaga attitudenya di depan lelaki. Sebenarnya, ada bagusnya untuk menjadi “muka dua” di depan lelaki, tapi kadangkala sifat seperti ini akan membuatkan lelaki hilang feeling.
3. Tidak ramai kawan dan kurang bersosial
Kebanyakan wanita yang tidak pernah berpacaran biasanya tidak memiliki ramai kawan dan kurang bersosial.  Oleh itu, di sebabkan tidak ramai kawan dan kurang bersosial maka akan mengurangkan kemungkinannya untuk mengenal orang lebih ramai.
4. Tidak tahu bila harus bersikap romantik atau tidak di depan lelaki
Kerana wanita belum pernah berpacaran, dia sukar untuk membezakan hubungan istimewa dan hubungan sekadar teman biasa. Mungkin ada lelaki yang suka si dia ini, tapi dia tidak tahu membezakan adakah lelaki itu benar-benar menyukainya.
 Di sebabkan tiada pengalaman dalam berpacaran, maka dia tidak tahu bilakah harus bersikap romantis atau tidak bersikap romantis di depan lelaki kerana masih keliru.
5. Kurang percaya kepada diri sendiri
Inipun salah satu ciri penyebab mengapa wanita tidak pernah pacaran sampai sekarang. Percaya kepada diri itu penting, tapi jangan overconfident.
 Percaya kepada diri sendiri boleh bagus, cuma jangan selalu merasa diri kamu kurang segalanya. Bersyukurlah dengan apa yang ada.
  Buat lelaki yang mengetahui wanita yang anda minati tidak pernah berpacaran, anda perlulah meletakkan usaha yang berterusan untuk mendapatkannya kerana wanita seperti ini perlukan sedikit masa untuk menerima seseorang dalam hidupnya...

P/S : Aku baru tahu maksud berpacaran tue apa..hehe

tips kau masih dara!!!

Sori salah tajuk...tajuk sebenar macam kat bawah nie..hee('',)
Petua Untuk Anak Dara
Dalam masyarakat tradisi Melayu,terdapat banyak petua-petua untuk perawan (anak dara) yang elok dilakukan agar sentiasa dipandang menarik, menawan dan cepat dipinang orang. Ini juga merupakan petua-petua yang boleh diamalkan terus oleh wanita yang telah berkahwin dan telah mempunyai anak.

Petua-petua berikut adalah koleksi dari berbagai pengalaman dan tulisan.
1. Bangkit Bersambut
Apabila mahu tidur malam, duduk berlunjur dan rebahkan badan ketilam tanpa menongkatkan badan dengan tangan. Apabila mahu bangkit dan tidur, lunjurkan kaki dan bangunlah tanpa menongkatkan badan dengan tangan. Cecah ibu jari kaki dengan kedua tangan.
2. Wajah Suci
Apabila bangun pagi, jika membasuh muka, elakkan dari mencucinya menggunakan sebarang alat pencuci atau mengesat muka dengan sebarang pengesat. Biarkan air itu kering sendiri pada muka. Jika mengambil air sembahyang pun, usahlah dikesat air itu, biarkan ia kering sendiri. Ini berfaedah mengekalkan kecantikan asli wanita, dan rnenjadikan muka bercahaya dan segar kerana pelembap asli muka tidak dibuang.
3. Menyegarkan Payudara
Apabila mandi, terutamanya di awal pagi, cucurkan air pancuran atau air paip ke atas kedua-dua belah payudara agar payudara sentiasa subur dan segar, tidak mudah jatuh.
4. Taman Semerbak Mewangi
Amalkan makan makanan yang segar seperti ulam-ulam yang wangi baunya dan sayur-sayuran yang wangi sejak dari perawan. Amalkan sentiasa. Nafas dan badan juga akan menjadi wangi. Petua ini telah diketahui sejak beribu tahun yang lampau.
5. Lubang Jarum
Latih otot penahan kencing, seolah-olah seperti menahan dan hendak buang air kecil, kemutkan berulang-ulang. Kemudian kemutkan pula otot dubur seolah-olah mahu menahan dari buang air besar, berulang-ulang juga. Jika boleh jadikan ia amalan setiap hari.
6. Suara Perindu
Elakkan dari banyak memakan makanan yang pedas-pedas atau yang agak panas. SeIalu minum air asam jawa.Berlatih bercakap dengan mengawal nada suara, jangan dilepaskan suara sewenang-wenangnya. Dikatakan bahawa suara perawan adalah bagai bunyi seruling yang merdu.
7. Mengurut Pangkal Bunting Padi
Biasakan mengurut di pangkal betis, iaitu dengan cara menekan dan memicit kawasan antara urat keting dan buah betis.Lakukan selalu, kerana ini baik untuk mempertingkatkan prestasi kepekaan rasa apabila jima' setelah berkahwin nanti.
8. Payudara Montok
Elakkan dari meniarap di atas lantai sama ada di waktu siang atau malam,kerana meniarap dilantai akan mengendurkan payudara anda.

kantoi nak beromen ...

Nora menjemput pakwenya.. Hamzah untuk pergi kerumah berjumpa kedua ibubapanya sambil makan malam..Kalau Hamzah bersetuju.. Nora berjanji akan tidur bersamanya selepas makan malam tersebut.. Setelah berfikir agak lama.. akhirnya Hamzah bersetuju dan membuat beberapa persiapan... Dia lalu pergi ke sebuah farmasi dan bertemu dengan pemilik farmasi tersebut untuk meminta nasihat dan tunjuk ajar......
Hamzah : "Pakcik.. Malam ni.. buat pertama kalinya saya akan meniduri kekasih saya jadi saya ingin membeli ubat yang paling baik untuk menguatkan ketahanan dan mempercepatkan ransangan..saya juga ingin.. membeli kondom yang paling tahan.."
Pemilik Farmasi : "Berapa banyak kamu mahu kondomnya?"
Hamzah : "12 keping.. kerana saya mahu mengulangi sebanyak 12 kali"
Selesai berurusan di Farmasi tersebut... Hamzah terus balik ke rumahnya... Malam pun tiba.. Di Rumah Nora... Hamzah duduk di sisi makwenya itu..berhadapan dengan kedua orang tua Nora... 30 minit berlalu.. Hamzah banyak tunduk dan malu-malu.... akhirnya selesai makan malam... Nora berbisik pada Hamzah...
Nora : "Saya tidak menyangka yang abang ni pemalu orangnya.. tapi bagus juga.. mesti ayah tidak ada alasan untuk menolak perkahwinan kita nanti...'
Hamzah : (Sambil berbisik) "Abang tak sangka.. ayah awak tu rupanya seorang pemilik Farmasi..'
Cerita rekaan semata2 tiada kene mengena yang hidup atau yang dah mati orait..
P/S : member aku tak phm cerita nie..sengal gila..so sapa tak phm tue sengal la k..hihi

ahh..mmm...hingga terpancut lelaki itu.....???

 


ssss.....
ahhhh....
sss....
ahhhhh....
sss!!!!!
ahhh!!!!
sssssssssaaaaaaahhhhhhhhhhh!!!!!!!!

kesedapan memenuhi lelaki itu betape puasnye die rase ketike itu...

sssssahhhhhh.....
ahhhh.....
ahhhh.....
ssssss..
ahhhh...
 sssss...

ahhh..........
ssssssaahhhhhhh
ahhhhh
ssssssshhhhh...............
habislah sebatang rokok dari lelaki itu.....

itulah dia seorang perokok tegar.., .......
"Katakan Tidak Pada Rokok"

 berkempen jugak aku, walaupun aku tau perokok yang baca entri aku ni takkan berhenti..('',)

 Di harap tiada sesiapa yang baca entri ni Stim atau gersang benda yang tak patut ok.., ...sila jangan Stim ok...hahahaha
Sekian....Peace (~_^)V

  "Siapa tak hisap rokok, angkat tangan macam saya"


P/S : Yes...,entri kali ni tak lucah...jgn mrh..marah..('',)


artis malaysia kena rapa ???

  Bukan artis malaysia lah kali ni...“Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir”. Tajuk hangat kan? Agak lucah kan sikit? Sikit ker? takpe..nanti aku sertakan gambar baru korang nilaikan sama ianya lucah atau pun kesalahan beliau sendiri. Hurmmm….
Seksi, apa yang sering kita maksudkan dengan seksi ini? Kebiasaannya, seksi ini sering didefinisikan sebagai pemakaian yang menarik perhatian manusia atau untuk menggoda seseorang dengan cara pemakaian beliau. Pemakaian seksi ini elok ker? Pakai baju tapi nampak separa buah dada dimana ianya seakan-akan ingin menonjolkan buahnya itu pada orang ramai..Perghhh! Kalau tonjol2 camtu, tok imam pun kadang2 tergoda jugak…malah buleh jadi kes rogol kadang2..Itu lah dia seksi! Sendiri kena padan muka…
Disini aku ingin tunjukkan gambar seorang penyanyi perempuan arab yang seksi telah diraba oleh orang ramai. Korang tengok lah dan nilai2 kan lah sendiri yer..
Dah tengok gambar kat atas tu kawan-kawan? Aaa..itu lah dia akibat pakai seksi sangat. Sebab itu Allah menyuruh hambaNYA menutup aurat dengan betol..bukan setakat tutup aurat dan bertudung sedang2 je..tapi tayang itu ini la…pakai legging la..baju ketat la..nampak bentuk nasi lemak la..kalau camtu baik tak yah tutup aurat. Sama je la tu dengan tidak menutup aurat..
Kalau dah tidak ditutup auratnya, maka jadilah seperti gambar diatas itu sehinggakan muka lelaki arab stim gila meramas nasi lemak 2 bungkus yang besar lagi gebu sedap itu kan..Last sekali, perempuan itu sendiri merana dicabuli oleh orang ramai..Lain kali jangan salahkan orang kalau orang itu meraba engkau..tapi itu adalah salah diri kau tu sendiri. Ada paham?
Kata aku:
So, aku harap korang dapat info yang manfaat apa yang aku cuba sampaikan ini..Untuk mengelak dari diraba, tutup aurat tu betol-betol eh..jangan tutup aurat itu separuh sahaja. Nanti jadi cam dalam gambar tu sapa susah? Korang jugak yang susah kan..Artis2 Malaysia tu jangan lah terlampau sangat seksi nya pun..kang tak pasal kena raba ngn orang bangla ker..pakistan ker..silap2 ari bulan, orang kita pun boleh jadi jugak..

Isnin, 30 Mei 2011

sperma pun .......

  Kauorang ada jerawat tak?kalau ada apa krim yg digunakan?kat sini saya ada petua mahupun mitos yg tak pernah dengar tapi aq tahu..
  ""ada banyak petua tapi  saya kasi satu jer yg agak menarik atau mungkin geli sikit,tapi kalau jerawat anda dari jauh dah nampak jgn amalkan petua ni lah yg baru nak muncul tu boleh lah..petua nya........................................................................................................>
      nampak tak gambar tu,ha sperma lelaki jawapannya...eee gelilah(mungkin yg terkejut kan?atau fikir gila ker).Betul ataupun tidak anda cuba lah bagaimana nak dpt sperma tu,saya boleh bagi idea...
     1)yang dah berkahwin minta pasangan anda pancut kan mani nya kemuka anda atas persetujuannya lah dan anda ceritakanlah sebabnya..yg belum kahwin tu ,saya tak tanggumg dosa kauorg kalau nak mintak kt balak kauorg,kahwin dulu lah bg halal dulu...
     2)bagi lelaki pula mmm aku tak tahu lah pandai2 lah kauorg..sebab aku tak pernah cuba pun.. 
     ''aku tahu pun dari minah sabah yg kerja kat tempat aku dulu sebab aku tanya dia,"muka dia bersih,licin dan cantik lah guna krim apa?dia jawap guna air mani suami lah"
     kalau kauorang  nak try,try lah tapi apa-apa risiko aku tak tanggungjawap......o.k life must happy yep...

lelaki kencing berdiri adakah perempuan pun nak ikut juga ker...

  ''Kebanyakkan lelaki kencing berdiri seperti yg kita tahu tapi kini dah ada alat utk perempuan pula supaya kaum mereka boleh kencing berdiri tapi ada tak perempuan yg sifatnya sopan santun nak kencing berdiri?
   ''tapi jika keadaan memaksa atau terdesak boleh lah dipertimbangkan tapi seeloknya usah lah buat mcm lelaki buat krn anda kaum lebih sopan dr lelaki...elakkan lah.....krn lelaki mungkin tidak suka perangai anda itu jika mereka tahu!!!..

Tapak Baby Comel !

KALAU TERJADI PADA ANDA,APA PERASAAN ANDA.....
Kita semua tahu bahagian-bahagian anggota badan wanita yang suka diterokai oleh lelaki, tapi ia lebih dari vagina, buah dada dan punggung. Bahagian nadi-nadi yang yang besar dan terakhir sememangnya di bahagian itu, tetapi wanita suka badannya diterokai untuk mendapatkan mood. Atau inilah cara untuk sidia melepaskan stress yang dia lalui sepanjang hari yang membolehkan anda mendapat credit.

Rambut
Untuk maintain penampilan mereka, wanita memang mengambil berat berkenaan rambut. Ini yang membuatkan mereka kerap mencuci, memotong, mewarnakan rambut dan sebagainya untuk ia kekal cantik apabila dipandang. Ia juga membantu untuk melegakan tekanan. Dengan menggunakan tangan anda mengusap rambutnya sehingga ketengkuk dan mengusap dahinya membuatnya ia rasa dibelai serta dalam keadaan selesa.

Tengkuk
Apabila anda tiba dibelakang tengkuk, berikan ciuman yang lembut. Di dalam sejarah jepun mengatakan, belakang tengkuk wanita adalah sesuatu yang menarik pada lelaki kerana ia adalah yang tidak ditutup dari sebarang pakaian. Dalam dunia moden, ia selalu di abaikan sedangkan ia adalah pusat kenikmatan. tetapi jangan sekali-kali anda memperlekehkan sentuhan dan ciuman lembut di bahagian itu.

Bawah Tengkuk Belakang Badan
Kawasan ini adalah antara yang terseksi. Kenapa tidak anda tunjukkan penghargaan dengan kecantikan itu dengan sentuhan dan kucupan? Tumpukan perhatian dibahagian ini ketika sidia masih berpakaian. Bukakan pakaiannya dengan melihat sambil mengucup perlahan-lahan dan sidia akan menghargainya.

Bahagian Tengah Belakang Badan
Cara yang terbaik untuk guide wanita anda dalam kesibukan orang ialah dengan memegang bahagian tersebut.     Pergerakan yang kecil ini membuatkan sidia rasa selamat. Bila anda berdua, Ciuman atau jilatan dibahagian tersebut sehingga kehujungnya boleh menyebabkan jantungnya berdebar.

Belakang Lutut
Bahagian inilah kebanyakan lelaki tidak terfikir untuk memberi ransangan. Kawasan ini amat sensetif. Secara lembut anda mengusap dibelakang lututnya boleh membuatkan sidia tidak senang duduk ketika anda menonton wayang atau ketika makan malam. Jangan lupa juga untuk mempraktikkan perkara ini ketika anda cuma berdua-duan.

Tapak Tangan
Orang sentiasa menggunakan tangan untuk memujuk pasangannya, tapi adakah anda perasan ia boleh juga boleh merangsang? ia juga boleh diberi fokus yang sedikit jika anda ditempat awam, supaya tidak menggangu keselesaan orang ramai. Dengan mengurut menggunakan jari ditelapak tangannya boleh menampakkan yang anda menumpukan perhatian dan sensetif.

Cuping Telinga
Sentuh, kucup dan juga gigitan kecil di cuping telinga boleh menaikkan kegirangan sidia. Kelembutan cuping ini amat sensetif dan sememangnya wanita berasa sensasi apabila lelaki meletakkan bibir di situ. Tetapi sebagai tanda hormat jangan masukkan lidah anda didalam telinga sidia.

Kaki
Jika anda mengusap kaki isteri orang lain anda kemungkinan akan dihumban keluar dari tingkap, jadi urutan di bahagian kaki adalah penting. Ada juga pelbagai cara untuk membantu wanita berasa rilek, dengan memberi urutan kaki, jika kerjanya sepanjang hari memaksanya untuk berdiri. Lakukan dengan betul dengan mengambil minyak atau lotion yang berbau wangi, ini akan menaikkan rasa sensasi dan ghairah.

Celah kelangkang
Dengan menyentuh bahagian tersebut tanpa meneroka bahagian vagina tentunya membuat wanita tidak keruan. Gunakan tangan dan mulut untuk menyentuh secara perlahan. Dengan pergi rapat ke kawasan sulit, tetapi berpatah balik dengan perlahan.

Pelvis
Tumpuan ke arah pelvis adalah idea yang hebat, tetapi anda mesti menyentuh secara perlahan hampir kebahagian vagina sidia dan berpatah balik seperti anda lakukan dibahagian kelangkang tadi. Sidia akan merayu anda dengan memberi isyarat untuk melakukannya lagi. Hayati tempat tersebut dan pergi ketempat lain pula untuk memberi keghairahan yang tidak terhingga pada sidia.
Wanita adalah bertuah kerana mereka boleh orgasm banyak kali dan dimana-mana tanpa meninggalkan kesan merata-rata. Lain dengan lelaki, tahu dengan kenikmatannya nanti mesti dibersihkan. Ini bermakna anda mesti mempunyai etika ejakulasi termasuk dimana ia pergi, dimana ia tidak patut pergi, bagaiman hendak dibersihkan dan bagaimana nak menghilangkanya. ini adalah bergantung kepada pasangan anda samada dia suka atau tidak, jadi pastikan anda tahu garis sempadan bila sudah sampai masa melempiaskan cecair anda.

Ini adalah TL list etika ejakulasi bedasarkan lokasi dan situasi. juga dimasukkan hint berkenaan apa yang anda tidak patut buat bila ia sampai ke etika ejakulasi.

DALAM SIDIA
Kalau anda  melakukan seks tanpa mengggunakan kondom (dimana anda patut lakukan dengan wanita yang anda betul yakin yang tidak akan beri anda masalah), anda mesti suka mengakhirkanya didalam sidia. Pastikan anda dapat kebenarannya dahulu dan pastikan anda tahu situasi mengawal kelahiran sebelum anda ambil keputusan itu. Pilihan tersebut membuat anda bertanggungjawab membersihkannya kerana ia juga sudah  menjadi urusan sidia. Sidia akan meminta kebenaaran anda untuk per ke tandas untuk membersihkannya. Mungkin semasa dalam perjalanan ke tandas, beberapa cecair anda akan terkeluar. Dalam kes ini, ia berbalik kepada anda untuk membersihkannya.

Peringatan Etika: Jangan bagitahu yang anda tidak akan pancutkan kedalam sidia, tetapi anda melakukaan juga.

DALAM KONDOM
Bila menggunakan protection, kondom mesti dikeluarkan dengan cepat selepas anda ejakulasi, sebelum ia menjadi kendur. Ini untuk mengelakkan sperma dari melarikan diri, melompat keluar keatas sidia atau di katilnya. Ikat hujung kondom itu dan buangkan didalam tong sampah - Bukan diatas lantai atau di dalam tandas.

Peringatan Etika: Jangan suruh teman anda membukakan condom anda. itu adalah tanggungjawab anda.

DALAM MULUT
Didalam etika ejakulasi adalah lebih kompleks bila ia melibatkan oral seks. Yang pertama sekali, anda kena menentukan samada sidia ingin menelannya atau tidak. apabila ini sudah ditetapkan, ia adalah baik untuk anda memberitahu bila anda sudah sampai kemuncak supaya sidia bersedia untuk menelannya atau merangsang dengan cara lain, seperti menggunakan tangan, untuk mengakhirkan kemuncak anda. Anda tidak perlu membuat pengumuman untuk itu. Ia mudah, atau anda boleh memberi isyarat halus yang anda akan meledak.

Peringatan Etika: Jangan pegang kepala sidia hingga dia tidak ada pilihan melainkan hanya menelan. Itu adalah idea yang bagus untuk tidak akan dapat merasai situasi itu lagi.

ATAS PUNGGUNG/BUAH DADA
Sesetengah lelaki sukakan idea untuk melakukan ejakulasi ke atas punggung atau buah dada, dan setengah wanita rasa ia seksi juga. sekali lagi, ini perlu juga mendapat persetujuan kerana takut akan mengasari sidia dan itu adalah etika yang tidak bagus.jika sidia yang tarik, anda teruskanlah.

Peringatan Etika: Jangan anda lap denganmenggnakan tangan membuat ia bersepah merata-rata badan sidia, dan jangan anda rapatkan badan anda, membuat ia melekit antara badan anda.

DIMUKA
Pancutan dimuka adalah sesuatu yang hebat. Ada antara wanita yang tidak kisah dengan itu, tapi kebanyakan rasa cara ini adalah menjijikkan dan menjatuhkan maruah. jadi, pastikan anda mendapat kebenarannya sebelum anda tembak merata kemuka sidia.

Peringatan Etika: Jangan termasuk di dalam mata, jangan kenakan rambut juga kalau boleh[hijauvsbiru]

Ahad, 29 Mei 2011

aku,sepupuku..kenangan mlm pengantin.

    kisah ni lebih kurang 6tahun yang lalu di hari perkahwinan sepupu[lelaki] aku,bukan nak cerita majlis disiang nya tu tapi disebelah malamnya[jeng2..]tidak juga malam pertama diaorang lah!nak cerita time acara buka hadiah  .Banyak juga hadiah yang diaorang dapat dan ada sekotak hadiah berwarna pink dibuka oleh nya,kitaorang yang ada kat situ meneka macam-macam benda tapi kauorang nak tahu apa isinya..
   Sehelai seluar dalam perempuan warna pink,jenis nipis,bertali halus dan sekadar lindung yang depan ja[siapa yg kaki vcd blue]diaorang pernah tengok lah.Apa lagi riuh satu rumah ketawa siap ada yang pegang lagi sorang sikit,yang anak dara tak kata apa lah sebab malu.Aku punya sepupu relex je manakala dia punya wife merah muka tahan malu,malu pasal seluar tu satu hal ni ada pulak kad ucapan dlm hadiah tu bertulis"selamat pengantin baru dan pengantin perempuan jgn lupa pakai seluar pink ni di malam pertama"ha..ha..ha.. 
    Lepas malam tu,tak tahu lah wife dia pakai ke tak,tapi yang pasti bila jumpa diaorang mesti kena perli sampai ke hari ini.Kauorang nak tahu siapa punya kerja bagi hadiah tu,aku lah orang nya.Kalau kauorang nak try,try lah biar kecoh sikit malam pertama pertama pengantin.....

Rabu, 25 Mei 2011

aduh...apa kena ni....minah ni rasa seksi lah tu...itu lah org putih jgn ada kt malaya udah ler...gara suntik benda haam tu lah..

penggemar kauci....

alahai dipijak-pijak pula...kauorang fikir lah bila org tu lompat-lompat apa yg keluar...

tak ker peluh yg masin-masin jatuh ke kauci tu....ha..ha...patut lah masin sedap je!>>
kalau pakai mesti bergaya,pasti ada yg menjeling ikut anda...

perempuan-perempuan diluar sana ada yg berminat bolrh lah contact i.....edisi khas n terhad....!!

angkara vcd lucah....

Anak siapa la ni? Kecik-kecik lagi dah pandai buat aksi macam ni. Bila dah besar nanti tak tau la macam mana. Kepada kawan-kawan aku yang dah ada anak kecil, didik lah mereka. Awasilah perbuatan dan tindak tanduk mereka. Jagalah batas pergaulan mereka.....









*kekerapan melakukan hubungan seksual.
      ini adalah bergantung kepada pasangan itu sendiri krn tidak ada angka@fakta yg tepat utk pastikan hubungan sex itu dpt hasilnya[hamil].tetapi jika di lakukan waktu perempuan subur potensi utk hamil 70% walaupun dilakukan sekali saja tapi jika sebaliknya potensi hamil tipis atau tidak ada.
*nikmati proses hubungan seksual anda.
     ketika seorang wanita mencapai orgasme @ klimaks akan membentukalkaline pd vagina yg mana sperma suka keadaan ini berbanding keadaan normal  vagina.jika anda capai klimaks sama atau sesaat sesudah pasangan anda ejakulasi maka peratus utk sperma sampai ke rahim lbh tinggi.
*posisi hubungan seksual.
     posisi yg dicadangkan ini mungkin dpt meningkatkan terjadinya kehamilan.posisi suami diatas adalah terbaik utk wanita hamil.letak sebuah bantal kecil di pinggul anda sehingga pinggul anda beristirehatutk menampung sejumlah sperma selama 15 minit selepas anda dan pasangan capai klimaks.manakala posisi yg tidak digalakkan utk hamil ialah wanita diatas,duduk ataupun berdiri krn sebahagiaan sperma akan meleleh keluar..
*jgn bergerak banyak setelah selesai hubungan seksual
     kerana ini akan memberi masa utk sperma berenang ke servik.jgn bersih vagina anda  dgn cairan pembersih vagina krn cairan itu bersifat toksic utk sperma.
*buat para suami
     para suami hindarilah dr memakai seluar dlm yg ketat atau mandi air panas dan suami juga ada peranan besar pd diri sendiri iaitu menjaga kesihatan dalaman mahupun luaran.
      jodoh,rezeki dan zuriat adalah ketentuan allah,yg penting sikap keterbukaan anda dan pasangan berfikir,berbincang dan terus berusaha. 
rancang hubungan seksual anda,niat dgn iklas berdoa pd allah dan ikut pesanan doktor,insyallah akan tiba masa itu.....      0 comments

Azalina: Koleksi Kereta Mewahnya Meletakan Dirinya Andartu Terkaya DiMalaysia



Agak-agaknya berapa Mas Kawin "Andartu" ini..RM300.?ish-ish..mana boleh..kurang-kurang RM 30,000..baru ok..baru setaraf dengan kekayaan yang dimiliki beliau kini..

Ada tak "Jantan Melayu" kat Malaysia ini mampu memiliki Porsche..Mercedes-Benz, SmartCar, Land Rover, (Toyota) Alphard..kalau ada baru la ada "can" nak merisik Andartu ini..
0 comments

Ukiran Patung Manusia Tertua Memiliki Payudara Yang Mantap

Ukiran berbentuk tubuh perempuan tanpa kepala dengan paha besar dan payudara menonjol ini mungkin "sex toy" manusia purba.

Sebuah ukiran gading berbentuk perempuan gendut yang ditemukan di Gua Hohle Fels, Jerman ini punya keunikan. Selain susuk tubuhnya yang mengundang perhatian, patung tersebut umurnya sudah sangat tua. Apalagi dibuat dari gading mammoth.
"Ini merupakan ukiran berbentuk susuktubuh manusia yang paling tua di dunia," ujar Jill Cook, seorang kurator paleolitikum dan mesolitikum di British Museum, London.
Berdasarkan pengukuran karbon, usianya diperkirakan 35.000 tahun.Patung-patung baru di Israel dan Afrika sebenarnya ada dua kali lebih tua daripada patung ukiran ini. Namun, bukan hasil pahatan melainkan kumpulan batu yang membentuk sosok manusia.
Ketika ditemui, ukiran gading tersebut telah pecah dalam enam bagian. Hasil rekonstruksi menunjukkan sosok tubuh perempuan tanpa kepala, dengan perut berlemak, payudara menonjol, dan paha besar. Bahagian lengannya kirinya hilang.
"Ini sangat berkaitan dengan hal berbau seksual," ujar Nicholas Conard, arkeolog dari Universitas Tuebingen. Menurutnya adanya ukiran berbentuk tubuh manusia ini menunjukkan bahwa manusia sejak lama sudah punya kemampuan menyimbolkan tubuhnya dalam bentuk benda.Patung ukiran gading ini hanya setinggi 6 centimeter. Conard menduga ukiran tersebut digantung di ujung tali. Namun, fungsinya buat apa tak diketahui pasti meski diperkirakan pembuatnya terobsesi dengan seks.Secara umum, ukiran ini mirip patung-patung disebut para arkeolog sebagai figur Venus yang khas tanpa kepala dan kaki. Sekitar 150 figur Venus ditemukan antara Pegunungan Pyrenees hingga Russia bagian selatan dan berumur antara 25.000-29.000 tahun. 

Isnin, 23 Mei 2011

Cerita sedih sepasang kekasih

sedih giler tu......pastikan tisu berada di sisi anda...Tersebut al-kisah 2 insan bercinta... yg laki tu nama Razak,yg pompuan tu nama Fatimah. Razak ni panggil fatimah nisebagai 'imah' je (nak kasi nampak manje le tuh). imahni lak panggil razak ni 'abang' je cos diorang ni dahclose, lagi pun razak ni lagi tua drpd imah 4 tahun.Entah macam mana, diorang ni kena berpisah dlm jangkamasa 3 tahun. Razak tu kena gi UK . lama gak tuh...Imah ni kesepian le kat Singapura.Since dah pisah lama gak.. then imah boring dok umah sorang...Ada lak mamat yg bernama kamarul dtg jumpa imah. mula2imah dgn kamarul ni kawan je, kamarul ajak gi shopping, gimakan satay, gi bowling. Entah macam mana, hati imahni dah terpaut lak kat kamarul nih... maka hilang la bayang2razak drpd hati imah..

Setelah genap 3 tahun.. razak pun pulang ke singapura. Beria2 lemamat nih nak jumpa imah. belum sempat nak call imah, razakternampak imah dgn kamarul tengah date kat tengah2 town.maka berderai le jiwa raga razak.. sedih je mamat tuh...tak lalu makan. at the same time.. imah dok jalan2...sembang le dgn kawan2 dia.. ntah camna dia dpt tahu kamarultu laki org. imah pun peras..cuba nak kembali kepada razak.Masa tu dia lom tau lagi razak ni dah balik singapura.

Razak pun memberanikan diri dia... jumpa imah. dia gi le rumahimah. muka razak masam je.. imah tanya le apasal masam.razak cakap.."susah lah.. aku dah tau apa yang ko buatmasa sepeninggalanku" imah terperanjat... "err bila masalak nih.. aku setia apa..." kata imah razak berkata...tersedu2.. " Aku sudah tau perhubunganmu dgn dgn kamarul..." imah terdiam... "tamat lah hubungan kita disini sahaja..." tambah razak. Razak amik gitar kapuk yg dibeli drpd UKtu......seraya berkata " dengarlah lagu ini..., khas untuk mu..."razak start nyanyi sambil menatap wajah sedih imah yg sedangmenangis...

I can tell by your eyes
That you've probably been crying forever
And the stars in the sky
Don't mean nothing to you
They're a mirror
I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won't you listen
To my heart, ohhh, my heart

imah terdiam... masih menangis....razak sambung...

If I stand all alone
Will the shadows hide the colours of my heart
Blue for the fears
Black for the night's fears
The stars in the sky
Don't mean nothing to you>
They're a mirror

I don't wanna talk about it
How you broke my heart
If I stay here just a little bit longer
If I stay here won't you listen
To my heart, ohhh, my heart

"suara razak terus mendayu2....

"My heart, oh my heart, this old heart.........""
I don't wanna to talk about it,
 how you broke my heart.
But if I stay here just a little bit longer,
if I stay here, won't you listento my heart, oh, my heart? My heart, oh, my heart!"

razak ulangi phrase yg sama.......imah terdiam...walaupunair mata masih mengalir...

My heart, oh my heart, this old heart.........""
I don't wanna to talk about it,
how you broke my heart.
But if I stay here just a little bit longer,
if I stay here, won't you listen to my heart, oh, my heart?My heart, oh, my heart!"

setelah tamat lagu yang dinyanyikan oleh razak untuk imah itu...tiba2 mulut imah berkata ... " abang, imah nak beritahuabang sesuatu" "katakan lah duhai imah" jawap razak dengansuara perlahan... " err...... err..." kata imah dlm keadaanbersalah..."katakan lah .. katakan lah imah.. abang sanggupterima..." tambah razak...perlahan2.. imah berkata

"abang...""sebenarnya... imah tak paham bahasa Inggeris..."

amcam ? sedih ke menyeronokkan ? haha
DOnT saD Meyh :D

Kenapa tak rogol saya ???

Gambar diatas hanyalah sekadar hiasan...
Kisah benar ini berlaku di US.

Ia tentang seorang wanita dari Malaysia yang bekerja di US. Dia memakai tudung dan memiliki akhlak yang
bagus.

Suatu malam perempuan ini dalam
perjalanan balik ke rumah dari tempat kerjanya. Kebetulan dia mengambil jalan singkat untuk pulang. Jalan
yang diambil pula agak tersorok dan
tidak banyak orang yang lalu lalang pada masa itu.

Disebabkan hari yang agak sudah lewat,
berjalan di jalan yang agak gelap sebegitu membuatkan dia agak gelisah dan rasa
takut. Lebih-lebih lagi dia berjalan
bersaorangan.

Tiba-tiba dia nampak ada seorang lelaki (kulit putih Amerika) bersandar di dinding di tepi lorong
itu. Dia sudah mula rasa takut dan tak
sedap hati. Apa yang dia boleh buat waktu tu adalah berdoa ke hadrat Allah memohon keselamatan atas dirinya. Dia baca
ayat Kursi dengan penuh pengharapan agar
Allah membantu dia disaat itu.

Masa dia melepasi tempat lelaki itu
bersandar, dia sempat menoleh dan dapat mengecam muka lelaki itu. Nasib
baik lelaki itu buat tidak endah dan
perempuan ini selamat sampai ke
rumahnya.

Keesokkan paginya, wanita ini terbaca dalam akhbar yang seorang perempuan telah dirogol oleh seorang lelaki
yang tidak dikenali dekat lorong yang
dia jalan semalam hanya 10 minit selepas dia melintasi lorong tersebut. Muslimah ini yakin benar lelaki kulit putih
yang dia lihat semalam adalah perogol
itu.

Atas rasa tanggungjawab dia terus ke balai polis dan buat aduan. Wanita ni dapat mengenalpasti suspek
melalui kawad cam dan selepas siasatan
dilakukan, polis dapat bukti bahawa lelaki tersebut adalah perogol yang dicari.

Tapi perempuan ini hairan juga kenapa lelaki tadi tak jadikan dia mangsa ketika dia melalui lorong tersebut
walhal dia keseorangan di masa tu,
tetapi lelaki tadi rogol perempuan yang lalu selepas dia. Wanita ini nak
tahu sangat sebabnya. Jadi dia minta
kebenaran polis untuk bercakap dengan perogol
tadi sebelum hukuman dijatuhkan (sebelum lelaki tadi di bawa ke
tempat lain).

Dia pun tanya perogol itu..

“Why don’t you do anything to me on that
night even though you know that I’m alone?”
(Kenapa awak tak buat apa-apa kat saya
malam tu walaupun awak tau saya seorang je masa
tu?)

Perogol tu jawab:

“No, you are not alone. That night I saw
two young man walking with you. One on your right side and the other one
was by your left side. If you were alone
of course you will be my victim.”
(Tak, awak bukan berseorangan. Malam tu
saya nampak ada 2 orang lelaki berjalan dengan
awak. Seorang sebelah kanan awak dan sorang lagi sebelah kiri awak.
Kalaulah awak sorang2 malam tu, sudah
pasti awak jadi mangsa saya..)

Wanita ni rasa amat terkejut bila dengar
penjelasan perogol tu. Dia bersyukur ke hadrat
Allah kerana memelihara dia malam itu, mungkin juga berkat ayat Kursi
yang dia baca malam itu.

p/s : MORAL CERITA INI???

Jika kita sebagai hambaNya menurut
segala perintah dan meninggalkan segala laranganNya, Dia pastinya akan sentiasa dekat dengan kita dan
memelihara kita. Wanita tadi
pertama-tamanya menutup aurat di US dan memang seorang yang menjaga
batas-batas yang ditetapkan Islam.
Mungkin dua orang lelaki yang menemani wanita itu adalah malaikat yang diutuskan Allah untuk menjaga
hambaNya yang sentiasa ingat akan
diriNya.

"...Barang siapa membaca ayat Kursi apabila berbaring di tempat tidurnya,Allah mewakilkan 2 orang Malaikat
memeliharanya hingga subuh. Barang siapa
yang membaca ayat al-Kursi ketika dalam kesempitan nescaya Allah berkenan memberi pertolongan kepadanya ..."
[Dari Abdullah bin ‘Amr r.a.]

Sebuah kisah benar yang sangat sangat menarik pada pandangan ku...
semoga kite semua mendapat pengajaran dan ilmu yang bermanfat...
sebagai hamba kita seharusnya percaya dengan kemampuan senjata orang mukmin iaitu DOA….

semoga kita sentiasa dipeliara Allah dari
kejahatan syaitan yang di rejam…….

Sabtu, 21 Mei 2011

KENAPA DAN MENGAPA SEGELINTIR PEREMPUAN YG BERPERANGAI BEGINI?...KRN MEREKA MARTABAT PEREMPUAN AKAN TDK DISANGJUNG TINGGI TP MASIH RAMAI YG SOLEHAH DILUAR SANA JADI AKU HORMAT MEREKA INI........LANTARAN KURANG NYA DIDIKAN AGAMA..

Jumaat, 20 Mei 2011

posting di waktu pagi.(gigitan cinta)

GIGITAN CINTA.rasanya anak muda remaja yg bersosial mereka tentu tahu dan mungkin pernah lalui..apa yg aku faham gigitan cinta ni atau love biTe ni adalah utk menunjukkan kasih sayang pada couple masing-masing jadi mereka menandakan sesuatu kesan pada bahagian leher ataupun bahagian tubuh yg lain lebih tepat lg 'romen ringan-ringan..'!perlu ke buat semua ni dan ada kebaikannya ke?.aku rasa amalan mcm nie tak ada faedahnya pun lagipun kalau kerap sgt buat nanti perbuatan yang teruk lg akan terjadi iaitu zina kalau bukan muhrim nak buat apapun haram.kalau nak tunjukkan kasih pun jgn lah melampaui batas..aku dulu zaman remaja pun tak terlepas 'do like this!..orang kata darah muda semua benda nak try tapi syok sekejap je dan dosa!sendiri mau ingat ler...Aku nak tanya kauorang,best ke buat love biTe nie?...

Khamis, 19 Mei 2011

Ada lelaki yang nak curang...

Curang satu istilah yg dibenci oleh manusia terutama yang berpasangan.utk lelaki yang ada pasang niat nak curangdgn couplenyacuba renugkan lah apa yang nak aku kongsikan ni,kita kena fikirkan apa yg isteri[couple] sebelum kahwin contohnya mereka sanggup pinjam kan wang time kita kering,menjadi penjamin utk pinjaman apa-apa ,dan yg paling drastik sanggup menyerahkan dara kerana sayangkan kita.Ada juga yg sanggup disisihkan keluarga disisihkan keluargakrn tidak dapat restu dan akhir sekali berkorban nyawa melahirkan anak kita..mungkin ada lg yg aku tak sampaikan di sini so sama-samalah kita fikirkan.Bagi diri aku,aku amat menghargai kaum hawa bukan sekadar utk memuji diri sendiri tapi aku iklas dan akan setia pada isteriku kerana yg aku tulis ini mengenai dia jadi pengorbanan harus dibalas dgn kesetiaan.aku minta kaum sejenis aku berfikirlah banyak kali kalau anda dah mula atau sedang curang...lastly,.."aku tabik kat kaum hawa..".

Selasa, 17 Mei 2011

Jiran oh jiranku...

Aku ingin berkongsi story dgn kawan-kawan tentang jiran aku..aku baru berpindah kesebuah taman perumahan,jiran aku kiri dan kanan semuanya melayu.aku seronok lah jyga dapat tinggal disitu tapi yang aku sakit hati ada dua orang jiran aku ni{lelaki} nak kata diaorg ada masalah mulut atau gigi semuanya okay ja,diaorg berdua ni sikit pun tak mau senyum jauh sekali lah nak tegur aku.sedang kan aku jika berselisih dgn diaorg aku senyum juga pada diaorg tapi sudah banyak kali diaorg buat don't know ja..aduh!sombong nya diaorg ni,[dlm hati aku berkata}.mungkin aku ni muda lagi ataupun aku ni tak selalu melepak dgn diaorg..itu bukan alasan lah klu nak hidup berjiran krn aku tak sombong pun dgn jiran yg lain..entah lah kadang-kadang aku malu juga nak tegur diaorg mungkin juga aku ni baru lagi jadi jiran diaorg kot....
betul juga kata orang kampung,dibandar ni[perumahan taman]banyak yang buat hal sendiri,kadang-kadang belakang rumah kita kenduri pun tak ada yang jemput kita...tapi bukan semua yang macam jiran aku ni,ada juga yg ambil berat pada jiran berdekatan dan ada juga yang terlebih ambil berat dan suka bergosip dan mengumpat tak kurang juga yang suka jaga tepi kain orang.......apa-apa pun lantak kauorg lah nak senyum ke tidak,aku tak rugi sikit pun krn masih ada yg lain sudi menerima aku....

Rabu, 11 Mei 2011

senyaja ataupau saja-saja ataupun tak tahu adat utk masuk ke masjid(rmh allah)...
harap-harap ada lah org yg alim sikit tegur perempuan yg mcm ni dan jgk suami perempuan yg mcm ni akan tegur dan jgn buat tak tahu jer....ishh..ishhh...

Selasa, 10 Mei 2011

apa akan jadi kalau kita puji perempuan tak bertudung..


Orang kita ramai yg pandang serong pada perempuan yg tak bertudung tapi pada masa yg sama kalau perempuan itu mekap tebal-tebal,bergaya molek di laman-laman sosial diorang dok puji cantik pulak...Apa akan jadi kalau kita puji mereka ini cantik?Realitinya ,diaorang akan rasa megah diri dan bangga lagilah diaorang rasa tak nak tutup aurat..
aku selalu usha kat fb ,gambar aweks cantik yg tak bertudung ramai juga yang puji,ada yg melebih pula..kalau kauorang asyik puji aje manalah dia terasa nak berubah,ish..ish..
kita anggap ja girl yg tak bertudung ni jahil bab agama.so,kita yg prihatin ni tegur lah dgn cara yg sopan dan bukan cara yg kasar..ini tidak kita pun kadang cair juga..
ramai orang kata,perempuan tidak bertudung ni perangai kurang baik dan sosial,betul ke?aku tak percaya kerana seperti yg kita tahu sesiapa yg kaki vcd lucah dia org tahu lah sama ada,ada ataupun tidak girl bertudung dlm adegen sex masa kini??jawapan nya ada banyak lerrr.....buat malu kaum sejenis ja diaorang ni...perempuan bertudung kalau dia buat jahat dosa dgn allah tapi kalau perempuan tak bertudung pula,dosa dia dan sesama manusia yg tengok aurat dan jg dgn allah..dah jelas mana yang teruk kannn....!
p/s...sebelum kita nak tegur orang pastikan diri kita prepect dan family kita juga kalau tak free ja kita kena serang balik..