create your own banner at mybannermaker.com!

Selasa, 10 Mei 2011

apa akan jadi kalau kita puji perempuan tak bertudung..


Orang kita ramai yg pandang serong pada perempuan yg tak bertudung tapi pada masa yg sama kalau perempuan itu mekap tebal-tebal,bergaya molek di laman-laman sosial diorang dok puji cantik pulak...Apa akan jadi kalau kita puji mereka ini cantik?Realitinya ,diaorang akan rasa megah diri dan bangga lagilah diaorang rasa tak nak tutup aurat..
aku selalu usha kat fb ,gambar aweks cantik yg tak bertudung ramai juga yang puji,ada yg melebih pula..kalau kauorang asyik puji aje manalah dia terasa nak berubah,ish..ish..
kita anggap ja girl yg tak bertudung ni jahil bab agama.so,kita yg prihatin ni tegur lah dgn cara yg sopan dan bukan cara yg kasar..ini tidak kita pun kadang cair juga..
ramai orang kata,perempuan tidak bertudung ni perangai kurang baik dan sosial,betul ke?aku tak percaya kerana seperti yg kita tahu sesiapa yg kaki vcd lucah dia org tahu lah sama ada,ada ataupun tidak girl bertudung dlm adegen sex masa kini??jawapan nya ada banyak lerrr.....buat malu kaum sejenis ja diaorang ni...perempuan bertudung kalau dia buat jahat dosa dgn allah tapi kalau perempuan tak bertudung pula,dosa dia dan sesama manusia yg tengok aurat dan jg dgn allah..dah jelas mana yang teruk kannn....!
p/s...sebelum kita nak tegur orang pastikan diri kita prepect dan family kita juga kalau tak free ja kita kena serang balik..
     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan