Selasa, 31 Mei 2011

artis malaysia kena rapa ???

  Bukan artis malaysia lah kali ni...“Penyanyi Seksi Arab Kena Raba Di Mesir”. Tajuk hangat kan? Agak lucah kan sikit? Sikit ker? takpe..nanti aku sertakan gambar baru korang nilaikan sama ianya lucah atau pun kesalahan beliau sendiri. Hurmmm….
Seksi, apa yang sering kita maksudkan dengan seksi ini? Kebiasaannya, seksi ini sering didefinisikan sebagai pemakaian yang menarik perhatian manusia atau untuk menggoda seseorang dengan cara pemakaian beliau. Pemakaian seksi ini elok ker? Pakai baju tapi nampak separa buah dada dimana ianya seakan-akan ingin menonjolkan buahnya itu pada orang ramai..Perghhh! Kalau tonjol2 camtu, tok imam pun kadang2 tergoda jugak…malah buleh jadi kes rogol kadang2..Itu lah dia seksi! Sendiri kena padan muka…
Disini aku ingin tunjukkan gambar seorang penyanyi perempuan arab yang seksi telah diraba oleh orang ramai. Korang tengok lah dan nilai2 kan lah sendiri yer..
Dah tengok gambar kat atas tu kawan-kawan? Aaa..itu lah dia akibat pakai seksi sangat. Sebab itu Allah menyuruh hambaNYA menutup aurat dengan betol..bukan setakat tutup aurat dan bertudung sedang2 je..tapi tayang itu ini la…pakai legging la..baju ketat la..nampak bentuk nasi lemak la..kalau camtu baik tak yah tutup aurat. Sama je la tu dengan tidak menutup aurat..
Kalau dah tidak ditutup auratnya, maka jadilah seperti gambar diatas itu sehinggakan muka lelaki arab stim gila meramas nasi lemak 2 bungkus yang besar lagi gebu sedap itu kan..Last sekali, perempuan itu sendiri merana dicabuli oleh orang ramai..Lain kali jangan salahkan orang kalau orang itu meraba engkau..tapi itu adalah salah diri kau tu sendiri. Ada paham?
Kata aku:
So, aku harap korang dapat info yang manfaat apa yang aku cuba sampaikan ini..Untuk mengelak dari diraba, tutup aurat tu betol-betol eh..jangan tutup aurat itu separuh sahaja. Nanti jadi cam dalam gambar tu sapa susah? Korang jugak yang susah kan..Artis2 Malaysia tu jangan lah terlampau sangat seksi nya pun..kang tak pasal kena raba ngn orang bangla ker..pakistan ker..silap2 ari bulan, orang kita pun boleh jadi jugak..

1 ulasan: