Selasa, 11 Oktober 2011

mandi bunga utk dpt jodoh....

Mandi bunga khurafat

Saya sering dilanda malang yang turut membabitkan orang lain. Jika saya keluar dengan keluarga atau kawan, sering berlaku perkara tidak diingini. Yang peliknya jika mereka pergi tanpa saya, tiada berlaku masalah.

Kawan menganggap saya membawa malang. Ada yang menyuruh saya mandi bunga atau menjalani perubatan tradisional untuk membuang sial.

Ini membuatkan saya lebih suka menyendiri di rumah dan tidak lagi keluar bersama mereka supaya tidak berlaku kejadian buruk.

Soalnya, apakah definisi sial atau malang dalam Islam?
Adakah ia benar-benar wujud dan bolehkah saya menjalani rawatan tradisional (serta mandi bunga) untuk membuang sial itu? Apa perlu saya lakukan?
Jawapan :

Tiada istilah orang malang atau orang suci dalam Islam. Kepercayaan ini sebahagian daripada kurafat yang dibanteras Nabi sejak zaman jahiliah. Jika berlaku satu-satu keburukan dengan kehadiran saudara, ia secara kebetulan.

Tuhan tidak zalim untuk meletakkan malang dan sial pada seseorang. Cuba amalkan membaca doa keluar rumah yang diajar Nabi, di mana dalam doa ini meminta Tuhan melindungi kita daripada dizalimi atau menzalimi, memperbodohkan atau diperbodohkan.

Jika doa ini diamalkan, insya-Allah tiada malang berlaku. Tiada syariat dalam agama menyuruh amalan mandi bunga, Cuma bunga ada khasiat tersendiri, oleh itu jika mahu mandi bunga kerana khasiat bunga itu tidak menjadi kesalahan, tetapi jika mandi bunga dengan niat menghilangkan sial atau malang, ia satu kurafat.

Rabu, 14 September 2011

hisap susu !!!

Budak Ni menyusu Dengan Lembu...

Salam,

Seorang kanak-kanak lelaki di Kemboja yang berusia 20 bulan mula menyusu dengan lembu setelah ibu dan bapanya pergi mencari pekerjaan di kawasan bandar. Kanak-kanak tersebut tinggal bersama datuknya.

Dia mula menyusu dengan lembu setelah melihat anak lembu tersebut juga melakukan perkara yang sama. Datuknya telah melarang tetapi dia meronta-ronta ingin menyusu dengan lembu tersebut.

Apa akan jadi kepada kanak-kanak tersebut sekiranya terus menyusu dengan lembu??

Jumaat, 9 September 2011

kerja isteri.....

LUBUK GHAIRAH LELAKI

Wanita adalah makhluk yang mempunyai berbagai keistimewaan. Selain dari lambat bangkit syahwatnya, lubuk-lubuk syahwat wanita tidak kekal berada pada satu tempat malah berubah-ubah mengikut waktu. Sebagai suami, seseorang lelaki patut tahu perkara ini dan menjelajahi seluruh tubuh isteri bagi melakukan rangsangan serta menumpukan rangsangan pada lubuk-lubuk yang paling responsif pada waktu itu.
Secara umumnya lelaki tidak perlukan rangsangan yang menyeluruh sebagaimana wanita kerana biasanya lelaki akan cepat terangsang akibat penglihatan, hiduan dan aksi menyentuh. Walaupun begitu, sebagai langkah menyediakan suami agar sampai ke tahap cukup bersedia untuk jima’ dan akan tahan lama, berikut adalah lubuk-lubuk ghairah atau zon berahi bagi kaum lelaki:

1. BELAKANG TELINGA
Ada lelaki yang begitu sensitif dikawasan belakang telinga. Jangankan dicumbu malah disentuh saja sudah membuatkan lelaki kegelian. Saat dicumbu ghairah lelaki akan mulai memuncak. Gesekan lidah akan menimbulkan rangsangan yang hebat. Kerana terlalu suka kadang kala lelaki akan memiringkan kepalanya bagi membuka peluang kepada pasangan untuk menjelajah lengkuk yang terletak dibelakang telinga.

2. TELINGA
Cuba teka kenapa pasangan anda sering mencumbui/menjilat/mengigit telinga anda? Jawapannya ialah kerana si dia berharap anda akan memberi perhatian yang sama pada telinganya. Menurut penulis buku How to Be A Great Lover, hormon lelaki iaitu testosteron sangat mempengaruhi kepekaan daerah sekitar telinga. Maka tidak hairanlah jika rangsangan pada telinga lelaki lebih berkesan berbanding telinga wanita. Lelaki akan naik ghairah apabila cuping telinganya dikulum atau dijilat.

3. BAHAGIAN BAWAH TULANG TENGKORAK
Menurut ahli terapi pakar urut profesional biasanya akan mengelak kawasan urat nadi dan saraf yang tidak berotot. Kerana kawasan ini adalah daerah berbahaya dan pantang tersentuh. Daerah ini sangat sensitif terhadap sentuhan. Kulit dibahagian ini lebih nipis kerana banyak saraf yang berkumpul. Oleh itu lelaki mudah terangsang apabila disentuh. Sentuhan pada daerah berbahaya yang berada dibawah tulang tengkorak ini bolen membangkitkan ghairah. Usapan ringan di daerah ini dapat menambah keintiman anda dengan pasangan.

4. BAHAGIAN BAWAH LENGAN
Ramai yang mengakui sentuhan ringan di daerah ini iaitu dari pergelangan tangan hingga siku cukup untuk merangsang ghairah. Tetapi sentuhan yang terlalu cepat dan kasar tidak akan menimbulkan sensasi erotis. Ciuman pada daerah ini akan menambahkan lagi rangsangan dan sudah pasti gejolak seks anda meluap-luap.

5. PANGKAL LEHER
Gigitan kecil ala vampire dibahagian otot besat yang terbentang dari leher hingga kebahu juga boleh memancing ghairah seksual lelaki. Ketegangan pada otot menambahkan lagi nikmat gigitan. Malahan ia kakan membuatkan anda berasa seolah-olah tidak sabar untuk melayar bahtera.

6. ATAS BIBIR
Bahagian muka paling sensitif terletak diatas bibir. Disitulah terletaknya hujung saraf perasa. Sentuhan selembut mana pun mampu membuat anda dalam keadaan yg penuh nikmat. Apatah lagi bagi lelaki bermisai nipis. Bahagian ini boleh diusik dengan lidah. Sentuhan-sentuhan lembut seperti bulu ayam atau apa saja benda berbulu dan lembut akan membuat sentuhan lebih bermakna.

7. KULIT KEPALA
Antara sebab lelaki suka ke salon ialah kerana ketagih urutan di kepala. Semua lelaki termasuk yang botak akan menyukai urutan dibahagian kepala. Kulit dibahagian kepala sangat nipis dan menyimpan terlalu banyak sarang perasa. Untuk melakukannya cuba berbaring di riba pasangan dan minta dia ramas kepala anda. Ghairah anda dijamin akan menjalar.

8. PUTING
Puting lelaki amat sensitif tetapi ia sering diketepikan. Walhal sentuhan pada puting dapat mempercepatkan proses orgasme. Ia disyorkan supaya pasangan anda meletakkan sebelah tangannya pada dada anda sambil jari jemarinya bermain-main lembut putting dada anda, manakala sebelah tangannya lagi mengusap lembut bahagian perut. Sudah tentu tahap ghairah anda meningkat. Tapi walau apa pun yang dibuatnya pada puting anda pastikan ia tidak deperlakukan dengan kasar kerana ia akan menjejaskan ghairah.

9. TAPAK TANGAN
Tapak tangan antara daerah yang sangat sensitif untuk dirangsang. Urat-urat kecil dibahagian ini begitu peka dengan geselan atau urutan. Jika diurut pada bahagian ini anda akan berasa cukup ghairah seolah-olah anda ingin melakukan hubungan seks ketika itu juga.

10. JEJAK CINTA
Jejak cinta terletak diantara pusat hingga ke rerambut kemaluan. Kawasan ini jika ditekan secara perlahan-lahan akan membangkitkan sentuhan erotis. Ia boleh dilakukan dengan gerakan melingkar menggunakan seluruh jari (ini boleh dicuba sendiri)

11. TULANG TONGKENG
Kedudukan tulang tungking terletak pada bahagian paling bawah tulang belakang. Daerah ini akan memberi kenikmatan tersendiri jika disentuh dengan lembut. Mengurut daerah ini dengan losyen boleh memberi kesan yang luar biasa kepada anda.

12. TULANG PINGGUL
Bahagian ini banyak terdapat saraf-saraf perasa kerana letaknya berdekatan dengan alat kelamin. Nafsu akan bergelora apabila kawasan ini diramas atau digigit.

adakah isteri anda puas??

KEMUNCAK KEPUASAN ISTERI

orgasm..kepuncak nikmat wanita
Kepuasan Seorang Wanita (Orgasm)

Kepuasan Seorang Wanita

Pelbagai teori diutarakan untuk mencari daripada mana seorang wanita mencapai
kepuasan. Jika bagi lelaki kepuasan dicapai hasil rangsangan kepada batangnya
(penis) dan ianya memang nyata sekali,

Maka wanita bagaimana pula?
Teori awal yang sering diutarakan, bahawa orgasm seorang wanita terdiri daripada
2 bahagian. Kepuasan yang datang daripada kelentit (clitoris), kepuasan kecil
sebelum mencapai kepuasan yang lebih besar, hasil kemasukan penis ke dalam vagina.

Perkara ini tidak disenangi oleh ramai wanita yang tidak mencapai kepuasan melalui
kemasukan. Kajian yang seterusnya mengubah pendapat ini. Kajian Kinsey menyatakan
hanya terdapat satu jenis kepuasan yang bermula daripada kelentit dan melibatkan
kekejangan semua bahagian badan wanita.

Kajian klinikal membuktikan perkara ini dan pakar-pakar sexologist bersetuju,
orgasm is an orgasm. Apabila seorang wanita puas wanita itu memang mencapai
kepuasan. Ia bermula daripada simulasi kepada kelentit, berpunca daripadanya dan
dinyatakan dengan tindak balas otot-otot didalam vigina dan kejang seluruh badan.

Walaupun kajian menyatakan kepuasan hanya satu, namun pelbagai maklum balas wanita
menyatakan kepuasan yang dihasilkan hasil belaian kepada kelentit dan kawasan
sekitarnya, lebih hebat lagi daripada kepuasan kemasukan batang ke dalam. Kepuasan
dengan belaian ini dinyatakan sebagai pengalaman yang sensasi yang tinggi, manis
dan bertalu-talu, manakala kepuasan dalam merupakan yang datang sekejap umpama
letupan.

Orgasm seorang wanita hasil belaian pasangannya kemungkinan lebih hebat disebabkan
simulasi adalah setempat dan dikawal dengan penuh sensitif. Kajian Masters dan Jonson
melaporkan kekejangan yang lebih kuat dan degup jantung yang lebih tinggi semasa
wanita puas tanpa kemasukan.

Kepuasan sewaktu kemasukan agak jarang bagi kebanyakan wanita. Ini disebabkan
rangsangan kepada kelentit dilakukan secara, cara lalu. Ini pun bergantung kepada
posisi pasangan. Kepuasan sewaktu kemasukkan berkurangan kerana rangsangan telah
bertumpu kepada tempat lain, bukan kepada kelentit.

Jadi bagaimana langkah anda?

Pastikan sentuhan kepada kelentik adalah dengan lembut. Basahkan jejari anda sebelum
menyentuh kelentit pasangan anda.

Belai sekeliling kawasan kelentit dan ini termasuk celah paha dan paha. Buat belaian
datang dan pergi antara kelentit, sekitarnya dan paha.

Jika vagina sudah mengeluarkan airnya, pastikan ia digunakan untuk membasahkan
kelentit pasangan anda. Dengan lembut dan anda sensitif, perhatikan kehendaknya.
Jangan berkasar, kelentit adalah bahagian yang sensitif.

Sewaktu, wanita mencapai climax, hentikan gerakan anda tetapi jangan sekali
lepaskan jejari atau lidah anda. Biarkan sehingga anda dizinkan. Sewaktu orgasm,
kelentit akan menjadi terlalu sensitif dan ini adalah menyakitkan. Anda perlu
bersabar 2 atau 3 minit sebelum langkah seterusnya. Belai dan cium wanita anda.
Nyatakan perasaan anda waktu itu.

Remember, the more she get the more she give. : )

Sewaktu bersama, Cari posisi yang memang kena dan kelainan bagi wanita anda.
Cari posisi kemasukan yang memang boleh kena banyak kelentitnya.

Selasa, 6 September 2011

4 Tips Kekal Cantik Buat Wanita
Salam.
Bila sebut pasal kecantikan, yang menjadi sinonim dengannya adalah wanita. Wanita pasti dikaitkan dengan kecantikan. Ini adalah kerana sifat semulajadi wanta itu yang dianugerahkan kecantikan, dan yang menyukai kecantikan.

Wanita, saya boleh katakan sentiasa mementingkan kecantikan, baik kecantikan luaran dan dalaman. Mereka amat prihatin jika nak dibandingkan dengan lelaki. Kecantikan bagi wanita penting supaya kekal menawan, anggun dan menjadi tarikan.

Dan entri kali ini, saya khaskan buat wanita - dan kecantikan.

4 Tips Kekal Cantik Buat Wanita

>Menjaga Kecantikan Semulajadi - Kecantikan luaran dengan alat solek yang tebal semata mata tidak akan kekal lama. Gunakan masa utk perkara yang berfaedah dan tentukan objektif hidup anda, jgn banyak berangan angan. Tidur dengan cukup dan bangun awal pagi serta elakkan tidur di siang hari dengan tempoh yang lama.
>Menjaga Suara - Latih diri bercakap dengan nada yang lembut dan tidak terlalu kuat. Biasakan menggunakan perkataan seperti 'tolong serta minta maaf'. Jangan menggunakan perkataan yang tidak baik atau menyumpah seranah.
>Menjaga Kulit - Banyakkan minum air masak, makan buah buahan, sayur sayuran dan ulam ulaman segar. Gunakan sabun yang tidak merosakkan kulit. Pilih sabun yang lembut dan tidak mengeringkan kulit.
>Menjaga Kehormatan Diri - Elakkan dari berkawan dengan orang yang salah. Jagalah diri sewaktu keluar dari rumah. Berpakaian sopan dan elakkan balik terlalu lewat ke rumah. Jaga maruah dah jangan bergurau keterlaluan dengan insan yagn berlainan jantina.
  Semoga ia memberikan manfaat pada wanita semua ... heheehe... erkkk ohh sayalah pecinta wanita .... lalalalallaa ... hehehehe
*p.s: Kecantikan dalaman menyerlahkan kecantikan luaran ....

time paling nikmat......

BILA MASA YANG PALING NIKMAT....?

BILA BERCAKAP TENTANG WAKTU UNTUK HUBUNGAN INTIM, RATA-RATANYA MEMILIH MALAM HARI. TAPI SEDARKAH ANDA BAHAWA SEKS SEBENARNYA TIDAK SEMESTINYA DILAKUKAN Dl WAKTU BULAN MENJELMA. ANDA MASIH PUNYA PILIHAN LAIN IAITU PAGI DAN PETANG. NAMUN MENURUT PENGKAJI SEMEMANGNYA TERDAPAT PERBEZAAN ANTARA HUBUNGAN INTIM YANG DILAKUKAN Dl WAKTU PAGI, PETANG DAN MALAM.. BERIKUT ADALAH KELEBIHAN DAN KEKURANGANNYA, TELITIKAN DAN PILIHANNYATERSERAH PADA ANDA.......baca seterusnya

Waktu Tengahari
Waktu siang selalunya dikatakan waktu untuk berehat sebentar setelah melakukan kerja dari pagi hingga tengah hari. Pada waktu ini biasanya orang akan merasa bebas dari beban kerja, sehingga tidak ada faktor yang akan menghalang fungsi seksual.

Tapi selalunya suasana tengah hari yang terang benderang dan panas merupakan suasana yang tidak selesa dalam mem-berikan rangsangan seksual. Selain itu rasa kepenatan yang dirasai setelah ejakulasi biasanya menimbulkan rasa ngan-tuk, dan boleh menjadi gangguan untuk anda menerus-kan pekerjaan.

Waktu Malam
Suasana hening, redup dan tenang, teru-tama kalau anda tinggal jauh dari kota memberi-kan ketenangan sekali gus rangsangan seksual. Biasanya mereka yang sudah terlepas dari beban aktiviti harian akan mudah merasai ghairah seksual.

Di samping itu orgasma dan kepuasan seksual umumnya menimbulkan sensasi dan hormon adrenaline yang membuat ngantuk setelah bersama akan membuatkan anda mampu tidur dengan nyenyak.

Waktu Pagi
Pada waktu pagi, tubuh dan fikiran masih segar setelah tidur nyenyak semalam. Tentu saja kesegaran ini akan mendorong anda untuk melakukan hubungan seksual yang lebih memuaskan.Di waktu pagi atau menjelang pagi, golongan lelaki khususnya sering kali masih menyimpan sisa ereksi spontan yang berlaku ketika tidur pada malam hari. Ereksi spontan itu kerap kali menjadi rangsangan yang lebih membangkitkan dorongan seksual golongan ini.

Selain itu hubungan yang dilakukan pada pagi hari akan berjalan dengan lancar dan lebih mengghairahkan kerana kedua belah pihak masih dalam keadaan segar. Bagaimanapun, perkara sebaliknya juga harus difikirkan, suasana pagi selalu dikaitkan dengan persiapan kerja dan memulakan kerja. Waktu ini sering menimbulkan rasa tidak tenang dan tergesa-gesa Jningga akan menghalang fungsi seksual, malah jika berlangsung ^pun ia tidak akan memuaskan.

Apatah lagi setelah orgasma, kerap kali rasa mengan-tuk dan lelah akan dirasai. Sudah tentu dengan keadaan ini menyebabkan anda tidak dapat memberi tumpuan pada kerja. Lebih buruk lagi anda mungkin terus menjadi malas untuk pergi bekerja, atau terlambat masuk kerja. Namun sebenarnya sekiranya anda mampu benar-benar berfikir tentang kebaikan melakukan seks di pagi hari, maka badan dan fikiran anda akan terasa lebih segar dari biasanya. Semuanya kerana anda telah memulai hari baru dengan sesuatu yang menyeronokkan.

Namun ada juga pasangan yang merasai perkara sebaliknya. Setelah penat bekerja di waktu siang ada yang merasai keletihan di malam hari. Keletihan ini menjadi penghalang fungsi seksual anda sehingga aktiviti seks tidak berjalan lancar dan memuaskan.
Bila perkara ini terjadi, anda akan berhada-pan dengan gejala psikosomatik yang antara lain menyebabkan kesukaran tidur. Kesulitan tidur akan mengganggu aktiviti fizikal dan mental anda untuk melanjutkan aktiviti keesokan hari-nya.

Mana satu pilihan anda? Pagi, petang atau malam? Tapi sebelum memilih, ada baiknya anda meminta persetujuan daripada pasangan anda. Variasi melakukan hubungan seksual pada waktu yang berbeza-beza sebenarnya akan memberikan sensasi erotik yang lebih memuaskan berbanding anda melakukannya pada waktu yang sama saja.

Ahad, 21 Ogos 2011

romen dgn ekzos???/gila ka?

ketagih seks dengan kereta sendiri
sumber
NORFOLK – Seorang lelaki berbangsa british mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengan keretanya sendiri di halaman garaj beliau.

Tarquin Quimm, 38, berasal dari Kota Yarmouth, mengaku telah ketagihan untuk mengadakan hubungan seks dengan kereta terutamanya kereta jenis Range Rovers.”Saya tidak tahu apa itu kereta sebenarnya” terang encik Quimm, “tetapi apa yang saya tahu sebuah kereta dapat memuaskan nafsu saya. Ini mungkin disebabkan sentuhan nikmat di antara anu saya dan saluran ekzos kereta yang sempit”"Bagi saya, tiada apa lagi yang paling saya suka melainkan berpakaian dengan seluar dalam wanita, menggesarkan anu saya di dalam saluran ekzos kereta dan memberikan kepuasan yang terhebat kepada kereta saya.sumber asal dalam

Isnin, 25 Julai 2011

baca dulu baru komen!!!!!

Ada ke patut dia tunjuk Corte(18sx)

Baru-baru ni member gua bernama Naz berborak dengan jiran dia..., jiran dia ni pulak adalah seorang apek cina yang begitu peramah sekali

Naz ni memang seorang yang sempoi dan tak tau malu..sedangkan bra yang dia beli pun dia boleh tayangkan.., ilmu di dada pun kira ok la bab agama kan..

****************************************
Lokasi : Nilai, Negeri Sembilan
Waktu : 8.00pm

Apek: Naz aa...itu potong zaka ada bagut ka?
Naz: Manyak bagut. Bila lu potong haa lu punya barang manyak bersih loo...

Apek: ?!! err ... saya kawan ada cakap, potong zaka aaahh.... manyak ploblem..
Naz: Apa probrem ?

Apek: Manyak buang lui, lagi aahh ... dia punya performance tatak bagut... manyak cinang semputloh ..
Naz: Cehh... apek, lu apa celita... saya suda lama potong. tada apa problem... bini saya manyak puas woo...

Apek: Lu mini puas sama itu potong zaka ka?
Naz: Ya laa. Bila lu potong aahh... lagi sedap maen woo.. lu lagi lambat pancut..

Apek: !!! err... lu punya 1.3 atau 1.6??
Naz: ??!! woi apek cakap baik2 sikit ha .. saya punya 6 inci laa..

Apek: ! Tiu nia ma... lu jgn maen2 haa... mana ada potong zaka 6 inci..
Naz: Cilaka apek ni...nah tengok (terus buka seluar)

Apek: Chee sin punya olang.....gua tanya baik2 ... lu tunjuk lu punya lanchiau..
Naz: Abis... lu tarak percaya..saya tunjuk la..

Apek: Saya tatak tanya sama lu punya lanchiau...
Saya tanya lu pasal itu nasional car... potong zaka..
molo punya olang..
Naz: Aiya... apek... lain kali lu sebut betul2 la....kasi susa saja..
Bukan potong zaka la..... proton saga........

****************************************

Siapa yang tak paham sila baca kali ke dua.., kali kedua tak paham baca kali ke tiga..., kali ke tiga tak paham gak...,, pergi terjun Sungai Klang tu..!!!!!!!!

"Cerita rekaan semata yang di edit untuk kepuasan penulis"

Sekian....Peace (~_^)v

Moral Of The Story

- Orang lelaki jangan la suka tunjuk corte tu dekat orang lain kan..


P/S : zaman sek dulu gua suka mandi bogel ramai2..hahahaha

Rabu, 20 Julai 2011

DULU PEREMPUAN YG AKU TIDURI PUASSSSS.......SEKARANG!!!!!....









ZAMAN KEGAGAHAN NYA TELAH BERLALU???/....PEREMPUAN TENGOK PUN TAK ADA SELERA.....!!!!1

dgn jari pun boleh sbb nak puas..!!!!

Soalan Pemaksiat Kepada Doktor

SAYA perempuan berusia 31 tahun dan selalu berjumpa dengan kekasih sebaya. Ketika berjumpa, kami tidak dapat menahan diri daripada menyentuh kemaluan masing-masing sewaktu berdua-duaan dalam kereta. Perkara yang selalu bermain di fikiran saya adalah saiz zakarnya yang kecil kerana dia berbadan sederhana besar.

Setiap kali hendak memulakan sentuhan pada zakarnya, saya dapati saiz dan ukurannya tetap sama, lembik, pendek serta kecil molek.

Saya berasa tidak puas hati melihat dan memiliki kekasih yang mempunyai zakar kecil tetapi kerana saya sangat sayang padanya, saya tetap menerima dia seadanya.

Kadangkala zakarnya sukar dan tidak dapat menegang apabila saya membuat kuluman dengan mulut, malah hanya seketika ia menegang dan mengeluarkan sedikit air mani.

Selepas menegang, ia serta merta cepat kendur dan mengecil, hanya kepala zakarnya yang tertinggal. Selama ini saya tidak pernah bertanya mengenai keadaan kesihatan zakarnya kerana saya takut dia kecil hati.

Apakah semua itu adalah tanda masalah serius pada zakarnya dan apakah cara terbaik supaya ia sentiasa kelihatan besar dan panjang?

Dan apakah kesan buruk jika kekasih saya berterusan memasukkan jarinya ke dalam kemaluan saya? Saya dapati, setiap kali dia melakukannya, kemaluan saya tidak berasa sakit dan saya dapat merasai kepuasan, ghairah, fikiran menjadi lapang, badan menjadi ringan dan bertambah bersemangat untuk buat kerja selepas itu.

Apabila kekasih saya sering masukkan jarinya dalam kemaluan saya, adakah saya sudah dianggap hilang dara?

 (nak puas)..

 _doktor jwp..
Melakukan hubungan kelamin dalam keadaan tidak sempurna seperti dalam kenderaan atau semak mendedahkan anda dan pasangan anda kepada risiko kecederaan atau ditangkap pegawai mencegah maksiat! Lebih-lebih lagi kerana anda dan pasangan belum bernikah.

Elok kawal diri dan cegah daripada perbuatan sumbang itu. Mengenai keadaan anggota kelamin pasangan, jika kekasih anda berbadan gempal, memang biasa untuk lelaki gempal mempunyai banyak lemak di paras tundun dan akan mempunyai anggota kelamin yang terbenam ke dalam lemak.

Kemungkinan juga anggota kelamin pasangan anda kecil mengikut ukuran kebiasaan anggota kelamin lelaki Asia.

Jika ini suatu isu bagi anda, boleh dicadangkan supaya dia berjumpa doktor untuk mencari jalan membesarkan anggota kelaminnya kerana kini ada pelbagai kaedah tanpa pembedahan dan selamat dan juga saintifik yang membantu menambah perincian ereksi dengan peralatan penarik zakar.

Anda belum lagi melakukan seks penetratif dengan pasangan. Jadi mengikut pandangan kasar, anda masih lagi dara, walaupun anda sudah lakukan seks penetratif dengan 'jari'.

Jika lebih satu jari digunakan untuk menembusi faraj, selaput dara yang sedia ada mungkin sudah pecah.

bang guna minyak lintah ler...!!!1


Percaya mitos minyak lintah

SATU ketika dulu minyak ular amat popular di Amerika Syarikat (AS) untuk tujuan menguat dan membesarkan zakar, dan ia menyebabkan ular hampir pupus. Kini, khasiat minyak ular ini menjadi bahan cerita lawak apabila orang Amerika jumpa minyak yang dijual untuk tujuan sama.

Saya pernah juga dengar beberapa pelancong dari Indonesia yang geli hati dengan orang kita yang mudah percaya dengan minyak lintah yang kononnya dapat membesarkan zakar memandangkan tiada kaitan lintah dengan saiz anggota sulit.

Hanya yang nyata ialah lintah yang kecut itu menjadi besar dan panjang apabila sedut darah manusia. Ya, lintah menyedut darah dan darah itu mengalir dengan senang akibat kandungan hirudin dalam salur air liur lintah.

Lintah digunakan dalam bidang perubatan untuk melegakan kebengkakan dan air liurnya diproses sebagai ubat heparin untuk mencairkan darah beku. Ia tiada apa-apa kandungan yang lain untuk tujuan membesarkan zakar.

Bagaimana pengusaha yang bijaksana itu dapat kaitkan minyak lintah dengan pembesaran zakar saya tidak tahu, tapi kata orang asalkan poket penuh, teruskan saja kerana sikat pun boleh dijual kepada orang botak!

Kini, dalam pasaran ada pelbagai minyak dan krim untuk tujuan pemantapan alat sulit. Kebanyakan produk itu dapat kelulusan pihak berkuasa. Namun itu tidak bermakna produk itu dapat pengesahan.

Sama ada produk itu benar-benar berkesan atau sebaliknya, itu isu lain pula. Jika anda layari laman web Kementerian Kesihatan (KKM), Unit Kawalan Perubatan, anda akan dapat melihat senarai produk perubatan yang diharamkan penjualannya. Namun produk itu masih dijual di pasaran.

Jika tiada orang beritahu, pegawai penguatkuasa perubatan KKM pun tidak tahu. Saya tidak pasti produk minyak lintah ini, jika sesiapa yang mendapati ada kesan sampingan atau risalah tidak benar tanpa kelulusan KKM, anda boleh buat laporan pada KKM dan tindakan sewajar akan dibuat oleh pihak itu.

Bercerita mengenai produk kesihatan anggota kelamin, dua produk kesihatan anggota kelamin yang dikaji didapati memberi kebaikan kepada pengguna. Krim yang dimaksudkan itu ialah krim perapi anggota kelamin lelaki yang dikenali sebagai Virile cream untuk lelaki dan O'Must cream untuk wanita.

Kedua-dua krim ini sudah diuji kaji dan didapati berkesan untuk kesegaran alat kelamin. Kajian kosmetik dan dermatologi mendapati krim ini tiada kesan alahan kepada kulit dan selamat digunakan. Kedua-dua krim ini berdaftar dengan FDA (Amerika Syarikat).

Saya terbabit dengan kajian krim itu dan berpendapat semua produk tradisional perlu diuji kaji supaya ia dipastikan benar-benar selamat digunakan. Produk yang karut, minyak lintah itu hanya memalukan, sedangkan Malaysia mampu menghasilkan banyak produk bertaraf antarabangsa.

Ahad, 26 Jun 2011

ayat biar power,nak body nikah dulu!!11

10 Perkara Lelaki Cakap Dan Makna Disebaliknya...

Jom kita tgk apa 10 kata lelaki dan makna disebaliknya...

1) Kalau lelaki kata: Oklah wak, kita sembang lain kali ye
Maknanya: Memang kami bz pon. Takda nk kias apa2.

2.Kalau lelaki kata: Tak pe, saya tak kisah.
Maknanya: Memang kami tak kisah pon sebenarnye. Takda nk perli or sinis-sinis.

3.Kalau lelaki kata: Kita kawan aje lah ekk. Saya memang suka kat awak tapi saya suka sebagai kawan je.
Maknanya: Sebab lama sgt berkawan, dah terbiasa. Jadi x leh nk develope feeling more than a friend. Sbb lain -> masa nak dulu, korg yg jual mahal sape suruh kan. Sori la yea.

4.Kalau lelaki kata: Eh....u call ekk? Sori, tetido td.
Maknanya: Ye, memang kami tdo pon.

5.Kalau lelaki kata: Lain kali je la kita keluar, i bz la sekarang ni. Nanti i free i call u, okay?
Maknanya: Kami ade byk keja yang tertangguh, tolong la paham. Jgn la pikir -ve sgt, apa2 pon yg kami buat, utk masa depan jugak.

6.Kalau lelaki kata: I sebenarnya tak la memilih sangat.
Maknanya: Mmg kami tak memilih pon. Kami pilih perempuan yg sedap mate kami memandang ja. X semestinya kena lawa.

7.Kalau lelaki kata: I tak kisah penampilan u macamana pun.
Maknanya: Jangan la mekap byk sgt, penat tau tunggu.

8.Kalau lelaki kata: Lain kali kita keluar lagi ekk? i kena balik cepat la, ada hal..
Maknanya: memang lepas ni aku nak lagi keluar ngan kau.

9.Kalau lelaki kata: Saya suka perempuan yg mcm ni...mcm tu..bla...bla...bla...
Maknanya: Saya tipu je, saya tak kisah pon. Lelaki tak detail nk pilih ape2 pon, saja nk bg awak merajuk sebab awak comel bila merajuk.

10.Kalau lelaki kata: U keje kat mana? as what?
Maknanya: Mintak-mintak la keja biase2 je. Kalau keja besar, selera pon besar gak. Hantaran besar, demand mesti tggi punya. Nk jaga standard la kata kan.


Lelaki ni kadang2 suka cakap straight to the point dan kadang2 berkias jgk utk jaga hati pasangan masing2. Kdg2 sebab salah komunikasi, perhubungan bleh jadi renggang tiba2. Pihak perempuan kena paham lelaki punya perangai, dan lelaki jugak kena paham perangai pompuan, baru la harmoni perhubungan tue. Harap lepas ni korang paham la apa yg lelaki cuba sampaikan, he3...

Kalo ada komen sila2 la tinggalkan kat bawah......>

pelik....

Photobucket

Wow | Kasut Lucah Lady Gaga berbentuk kemaluan Lelaki


Lady gaga datang lagi, kali ini beliau datang dengan kemunculan kasut terbaru dimana sebelum nieh asyik tergolek dengan kasut peliknyer toh.

Kali nie lady gaga pakai kasut yang agak lucah dimana heel tersebut berbentuk kemaluan lelaki
LOS ANGELES - Lady Gaga terkenal dengan gayanya yang gila-gila. American Idol terpaksa sensor penampilan Gaga kerana mengenakan kasut dengan tumit yang menyerupai bentuk alat kelamin lelaki.

Kasut buatan rekaan Void of Course dari London itu menampilkan tumit kasut dalam bentuk zakar. Secara keseluruhan tidak ada yang aneh pada kasut berwarna hitam itu, kecuali pada bahagian tumitnya.

Menurut TMZ yang dilaporkan Popeater, Sabtu (14/5/2011), kasut kontroversial tersebut berharga USD4,500 (Lebih RM13 ribu ), dengan logo 'Idol'.

Gaga muncul pada malam semalam di rancangan American Idol sebagai mentor untuk para peserta. Sebahagian besar peserta bersemangat untuk mendapatkan tunjuk ajar darinya walaupun ada seorang peserta yang kurang minat dengannya.

ayang!!..jgn rogol abg..

Wow | Serbuk Penaik Selera membuatkan lelaki dirogol wanita


WWWow..Heboh, tentang penjualan serbuk perangsang wanita di terengganu. Tao nak cakap awal-awal, kepada lelaki anda mungkin akan dirogol oleh wanita setelah wanita meminum air yang diletakkan serbuk ini...Awas yer
!!


Caranya mudah. Cuma koyak, campurkan ke dalam minuman dan kacau hingga sebati, namun kesannya amat berbahaya kerana ia dikatakan mampu meningkatkan nafsu seks wanita secara mendadak hingga memudahkan mereka menjadi mangsa rogol.

Bungkusan serbuk perangsang seks yang berharga RM15 hingga RM50 sebungkus itu kini sering digunakan lelaki hidung belang sekitar bandar ini untuk memerangkap wanita yang baru dikenali hingga ke bilik tidur.

Pergh...ini macam memang merbahaya buat lelaki, tak pasal-pasal runtuh iman, dan mesti ramai tercari mana ada jual serbuk nieh..boleh bagi kat aweks2 deorang..damn~

Sabtu, 25 Jun 2011

biar asli baru jantan....

4 KONDOM PALING UNIT UTK JANTAN.....
Kondom atau adalah alat kontrasepsi atau alat untuk mencegah kehamilan atau penularan penyakit kelamin pada saat bersenggama. Kondom biasanya dibuat dari bahan karet latex dan dipakaikan pada alat kelamin pria atau wanita pada keadaan ereksi sebelum bersanggama (bersetubuh) atau berhubungan suami-istri.
Ingat, kondom ini hanya untuk mencegah kehamilan dan penyakit kelamin, tetapi tidak bisa mencegah yang namanya “dosa” apabila tidak dipergunakan bersama pasangan yang sah. hehehe…
Berikut adalah macam-macam kondom unik :
1. Kondom Musik
Kondom ini dilengkapi dengan miniatur speaker dan sensor gerak yang ditanam pada bagian ujungnya. Kondom ini akan mengeluarkan musik secara otomatis selama pengguna melakukan hubungan seksual.
Volume musik tergantung pada intensitas gerakan dan posisi bercinta. Keterbatasan kondom ini adalah kualitas suara yang rendah, mirip dengan nada monophonik ponsel. Dalam sebuah pengujian, menunjukkan tidak ada bahaya sengatan listrik bagi penggunanya.
Bagi Anda yang suka mendengarkan musik dalam segala aktivitas, kondom model ini bisamenjadi sebuah pilihan.
2. Kondom Glow in the Dark
Love Light adalah kondom fosfor yang bisa memendarkan cahaya dalam suasana gelap. Tentunya anda akan menikmati sebuah sensasi tersendiri ketika menggunakan kondom jenis ini.
Agar bersinar saat digunakan dalam gelap, kondom ini perlu mendapatkan cahaya selama 30 detik. Kekuatan sinar kondom bisa bertahan selama 15 menit. Namun, pijaran ekornya bisa bertahan selama berjam-jam.
3. Kondom Whisky
Alat pengaman ini memiliki aroma mirip whisky. Hanya saja, aroma itu tak mempengaruhi rasanya. Anda yang gemar dengan minuman keras akan terbantu dengan kondom jenis ini. Jangan takut karena kondom jenis ini tidak mengandung minuman keras, tapi aromanya mampu membangkitkan suasana bercinta.
4. Kondom Penggaris
Kondom bernama ‘Condometricis’ ini bisa digunakan untuk mengukur panjang alat vital pria. Kondom dilengkapi angka-angka pengukur seperti penggaris. Condometric adalah profilaksis pertama, yang bisa mengukur dan menunjukkan panjang alat vital pria, serta membantu menunjukkan ukuran yang sebenarnya.
Anda sering bingung ukuran alat vital anda, kondom ini bisa menjadi solusi. Namun apabila anda tidak percaya diri dengan ukuran alat vital anda, jangan gunakan kondom model ini.
Tips untuk memakai kondom dengan baik dan benar:
- Pakailah kondom yang baru, tiap kali berhubungan seks
- Simpan kondom ditempat yang kering, jauhkan dari sinar matahari
- Jangan gunakan kondom bila telah rusak, berubah warna, berbintik dan berbau
- Cek masa berlakunya sebelum digunakan
- Berhati-hatilah saat membuka kemasannya, jangan sampai mengoyak kondomnya
- Pakaikanlah pada “Mr.P” sebelum berhubungan Saat memasangnya, sisakan ruang untuk tempat menampung ejakulasi
- Pilihlah kondom yang lembut dan berbahan dasar air
- Jika kondom sobek saat berhubungan, segera ganti dengan yang baru sebelum melanjutkan hubungan
- Saat mengalami ejakulasi, segera tarik “Mr.P”, dengan demikian tak akan ada sperma yang tumpah didalam .

Isnin, 20 Jun 2011

dayung slow-slow .....

Lelaki sebenarnya mengalami masalah cepat klimaks dan ia berlaku kerana lelaki terlalu gelojoh! Dalam keadaan demikian, lelaki hilang tumpuan dan daya kawalan maka ejakulasi cepat selain tidak mengikut kehendak lelaki serta pasangan.
Bayangkan lelaki berlumba lari dan pecut dengan cepat dari peringkat awal, sudah tentu ketika lelaki sampai ke pertengahan jalan daya dan tenaga seterusnya hilang kekuatan serta tidak dapat meneruskan larian.
Perkara yang sama berlaku ketika lelaki bersetubuh dengan pasangan. Lelaki mulakan adegan bersetubuh secara mendadak dan dalam keadaan yang amat cergas.
Sebahagian besar tenaga batin lelaki sudah lesap dan lelaki hilang daya tumpuan serta kekuatan. Akibatnya, lelaki semakin lemah dan tidak berdaya maka ejakulasi berlaku tanpa sedar atau terlepas!
Cuba lakukan adegan pemanasan tanpa tergesa-gesa memasukkan ereksi ke dalam faraj. Apabila perasaan teruja itu terkawal dan lelaki dapat mengawal kekuatan serta kepadatan ereksi dengan mengemut.
Selepas itu, lakukan tusukan dalam kawalan (kemut ketika menyalurkan ereksi) dan lakukan pula tusukan ringan tanpa mengeluarkan zakar dengan penghujung zakar di ruang dalam faraj.
Dengan cara demikian, penghujung zakar terhindar dari geselan yang mengancam. Lelaki boleh melebihkan geselan pangkal zakar ke pembukaan faraj yang mana bahagian itu yang paling padat.
Apabila lelaki sudah mula dapat mengawal sensasi penghujung zakar maka barulah lakukan tusukan mengancam dengan menjungkitkan ereksi ke atas supaya geselan ereksi terkena klitoris.
Selepas itu, barulah lelaki lakukan tusukan mengikut selera dan rentak gerakan pasangan. Lelaki boleh lakukan tusukan dengan mengemut supaya ereksi tetap padat ketika geselan sedang berlaku.
Dalam keadaan itu, jika ejakulasi berlaku, lelaki masih dapat mengekalkan ereksi seketika dengan meneruskan tusukan sehingga pasangan dapat kepuasan.
Kaedah itu dikenali sebagai ‘coital alignment’ dan lelaki perlu mempraktikkannya sehingga lelaki lancar.
Jika masih gagal dapatkan bantuan doktor untuk rawatan sewajarnya.

gila dan sakit la...









susu lagi...

KHASIAT SUSU KAMBING

Berdasarkan penelitian, komposisi gizi susu kambing mendekati ASI. Dalam setiap 100 gr susu kambing, mengandung 3 – 4 % protein, 4 – 7 % lemak, 4,5% karbohidrat, 134 gr kalsium dan 111 gr fosfor. Sehingga di Australia susu kambing dikatakan The Only Alternative karena bisa mengganti ASI untuk bayi.
Bahkan pemerintah Johor Malaysia (www.m-sia.com) sangat mendukung susu kambing karena memiliki sederetan khasiat yang dapat mengatasi beberapa penyakit antara lain :
  • ASHMA
  • BRONCHITIS KHRONIK
  • FLEK PARU – PARU
  • TUBERCULOSIS (TBC)
  • PENYAKIT PARU OBSTRUKTIF KHRONIK
  • BATUK BERDAHAK
  • GANGGUAN GINJAL
  • MIGRAIN, HEPATITIS A
  • ASAM URAT
  • RADANG SENDI
  • RADANG USUS (GASTRITIS)
  • MAAG
  • PENYAKIT KULIT ( EKSIM)
  • LEVER
  • ALERGI
  • SINUSITIS
  • ANEMIA
  • INSOMNIA
  • THALASEMIA
  • PENYAKIT JANTUNG FASE AWAL
  • SAKIT KUNING (JAUDICE)
  • RASA LETIH DAN LESU
  • RHEUMATIK
  • DISFUNGSI EREKSI/IMPOTEN
Manfaat  lainnya :
  • PENGGANTI ASI (6 BULAN KE ATAS)
  • MENINGKATKAN NAFSU MAKAN
  • MEMBUAT KULIT HALUS, BERSIH & CERAH
  • PELICIN & PENEGANG KULIT WAJAH
  • MENGHILANGKAN JERAWAT
  • MENGHILANGKAN FLEK HITAM PADA WAJAH
  • MENGHILANGKAN BAU BADAN
  • PELINDUNG/PEMULIH PARU-PARU (PEROKOK BERAT)
  • MENINGKATKAN PERTUMBUHAN BAYI & ANAK
  • SAAT & SETELAH MENSTRUASI
  • MEMULIHKAN STAMINA SETELAH BERSALIN/PEMBEDAHAN
  • MENINGKATKAN STAMINA PRIA
  • MENCEGAH OSTEOPOROSIS

Sabtu, 18 Jun 2011

bersih utk suami......suami akan saynag

Cecair Faraj..

Cecair faraj merupakan perkataan yang pelik? Ye ke? Cecair faraj bermaksud cecair ataupun mukus yang keluar daripada faraj seorang wanita. Seseorang wanita boleh melihat bahkan merasakannya pada seluar dalamnya.
Pada 6 bulan hingga setahun sebelum seseorang gadis mengalami haid yang pertama, tubuh badannya mula menghasilkan cecair ini. Ianya normal dan ianya berlaku kerana perubahan hormon dalam tubuh wanita. Cecair faraj ini membantu untuk mengekalkan kesihatan faraj. Seseorang wanita akan terus mengalami lelehan cecair faraj ini sehingga mereka mendapat haid. Wanita juga mendapat cecair ini sehingga menopause, iaitu tubuh mereka tidak lagi mampu untuk menghasilkannya.
Cecair faraj yang normal berbeza beza. Ia mungkin cair dan sedikit melekit hingga kepada yang pekat dan melengket. Ia mungkin juga jernih hingga ada juga yang putih warnanya. Jumlah lelehan cecair faraj ini juga berbeza bergantung kepada kitaran haid seseorang. Contohnya, cecair ini akan dihasilkan lebih banyak ketika berlakuknya proses ovulasi (iaitu ketika ovum dikeluarkan oleh ovari dan bergerak ke tiub faloppio).
Cecair faraj yang normal mempunyai bau yang sedikit dan tidak akan menyebabkan gatal atau melecet. Masalah seperti gatal, bau yang busuk, perubahan warna (coklat, hijau atau kelabu) menandakan seseorang wanita mungkin mengalami jangkitan dan rawatan harus dilakukan segera.
Untuk cecair faraj yang normal, seseorang wanita boleh memakai patiliner jika ianya membuatkannya beraa selesa. Kadangkala kelembapan yang disebabkan oleh cecair faraj ini boleh menyebabkan kerengsaan kulit. Anda boleh mengelakkan kerengsaan kulit dalam faraj anda, khususnya ketka ianya panas dan lembab di luarnya dengan memakai seluar dalam yang diperbuat daripada kapas and mengelakkan pakaian yang ketat seperti seluar jeans dan pantyhose yang menyebabkan kulit anda tidak boleh bernafas.
Adalah mustahak untuk mengekalkan tubuh badan anda bersih dengan mandian biasa. Kebersihan adalah kunci utamanya.

kiss me ...

 
Kalau sudah dilamun cinta
dimanapun boleh menikmatinya..

cinta mengatasi segalanya walaupun di medan perang...

Adakah cinta kita sehebat pasangan dalam foto ni???.

Jumaat, 17 Jun 2011

artis melayu ke?bogel?.....

Julia Perez (Jupe) Bogel Dalam Hantu Jamu Gendon


TAHUN lalu Julia Perez ataupun panggilannya Jupe seorang bintang filem dan model seksi membuat sensasi dengan menghadiahkan kondom bagi setiap pembelian albumnya yang bertajuk Kamasutra.
Kini di filem terbarunya Hantu Jamu Gendong iaitu sebuah filem seram, Jupe tampil tanpa sebarang pakaian.
maaf, tiada gambar bogel julia perez disini.

Gambar Panas Irma Hasmie?

 panas ke? lu pikir la sendiri!rugi ah nabil...apa nak hairan artis mesti lah tayang body baru ramai peminat,tawaran berlakon dan yg utama menjadi buruan datuk,tan sri dan babap menteri.......

Avatar Filem Terbaik Dalam Anugerah Golden Globe Ke-67


-
Avatar diumumkan filem terbaik dalam anugerah berprestij, Anugerah Golden Globe Ke-67 semalam. Avatar menewaskan The Hurt Locker, Inglourious Basterds, Precious dan Up in the Air.

James Cameron juga turut diumumkan Pengarah Terbaik.

Ini adalah kemenangan kedua yang diperoleh Cameron dalam Anugerah Golden Globe selepas meraih anugerah yang sama menerusi filem Titanic pada tahun 1997.

Avatar ketika ini terus meraih kutipan kasar tertinggi untuk mengejar rekod filem Titanic yang juga arahan Cameron.

Selasa, 14 Jun 2011

yg kita tahu tapi buat-buat tak tahu....

Pagi semalam saya dengar radio ikim (91.50 fm). Ustaz Zawawi ada cerita tentang sunnah Rasulallah s.a.w. Antara yang dibincangkannya ialah tentang bab cara memberi salam.

Menurut ustaz Zawawi Yusof, Baginda SAW memberi salam dengan lafaz "Assalamualaikum" dan menjawab salam dari para sahabat baginda dengan salam yang lengkap iaitu "Waalaikumussalam warahmatulallahhi wabarakatuh"

Ringkasnya, baginda SAW akan ;Beri salam dengan ucapan - "Assalamualaikum"

dan...Jawab salam - "Waalaikumussalam warahmatulallahi wabarakatuh"

Lagi satu, perlu diingatkan juga semasa menjawab salam,
saya dengar ramai orang jawab salam dengan ucapan yang tidak tepat.

Jawab salam yang betul ialah ;

"WAALAI KUMUS SALAM"dan bukannya yang selalu saya dengar iaitu ;

"WAALAI KUM SALAM"

Apabila kita ingin berkirim salam pada orang lain, hendaklah kita berkata
"Kirim salam, assalamualaikum pada ASHREE ye" contoh lerr...
Dan bukannya : "Kirim salam kat ASHREE yer"
Dan jangan pula memandai-mandai tambah perkataan seperti " Ko tolong kirim salam maut kat dia yer".

Statement ini walaupun dalam nada bergurau, tapi ia adalah menyalahi syariat dan berdosa, walaupun sekadar gurauan!
Selain itu, janganlah kita menggantikan perkataan "Assalamualaikum" dengan "A'kum" dalam sms atau apa sekalipun melalui tulisan.

Jika perkataan "Assalamualaikum" itu panjang, maka hendaklah kita ganti dengan perkataan "As Salam" yang membawa maksud sama dengan "Assalamualaikum".

Sesama lah kita memberitahu member-member yang selalu sangat guna shortform "A'kum" dalam sms ataupun email. Perkataan 'AKUM' adalah gelaran untuk orang-orang Yahudi untuk orang-orang bukan yahudi yang bermaksud 'BINATANG' dalam Bahasa Ibrani.

Ia singkatan daripada perkataan 'Avde Kokhavim U Mazzalot' yang bermaksud 'HAMBA-HAMBA BINATANG DAN ORANG-ORANG SESAT'.
Jadi, mulai sekarang jika ada orang hantar shortform "A'kum", kita ingatkan dia guna "As Salam" kerana salam ialah dari perkataan "Assalamualaikum".

Jangan guna "Bye" kerana"Bye" adalah jarum sulit Kristian yang bermaksud "Di Bawah Naungan Pope."Jangan guna "A'kum" kerana"A'kum" bermaksud "Binatang" dalam bahasa Yahudi.Jangan guna "Semekom" kerana"Semekom"bermaksud "Celaka Kamu."Gunakan perkataan" As Salam" sebagai singkatan bagi"Assalammualaikum." Tolong forward kepada umat Islam yang lain , untuk elakkan diri daripada membuat dosa..

Sekian, semoga ada manfaatnya

MMMM..sedapnya....

Nuffnang Ads

Thursday, January 6, 2011

Blackberry..the plant not the phone!

Another plant that are leftover from the project I had with a friend in 2007-2008 is the blackberry. Actually I had a few pots but 2008-2009 was when I was sooo busy with other things, that they died of neglect, along with apple, pear, kiwi and olive trees! So Im left with only 7 mulberry trees, 6 grapevines and 1 blackberry plant. Blackberry originates from the temperate Northern Hemisphere and South America. It is from the Rubus genus of the Rosaceae family. Blackberry is commercially grown in Oregon USA, making it the No.1 blackberry producer in the world.


Jumaat, 10 Jun 2011

apa ker jadah nya fesyen ni......

kerana nila setitik rosak susu sebelanga...jatuh kan maruah perempuan muslim yg lain saja,,

tapi aku yakin ada lg perempuan solehah di luar sana...


                                                                                      

Khamis, 9 Jun 2011

ha!betul ka ni....


AUCKLAND: Seorang wanita dilapor separuh lumpuh selepas mengalami serangan sakit jantung akibat gigitan asmara yang dilakukan kekasihnya.

Kejadian itu dikatakan yang pertama seumpamanya pernah dilaporkan.

Wanita yang yang tidak disebutkan namanya, dimasukkan ke hospital di Auckland selepas tidak dapat menggerakkan tangan kirinya selepas kejadian itu.

Doktor mengesyaki dia diserang sakit jantung tetapi pada mulanya tidak dapat mengesan puncanya.

Mereka kemudian mendapati kesan gigitan asmara pada bahagian kanan lehernya. Di bawah kesan itu, mereka menemui punca serangan sakit jantung berkenaan - kerosakan pada pembuluh darah pembentukan darah beku akibat gigitan asmara itu.

Darah beku itu kemudian mengalir ke jantung mangsa, menyebabkan dia mengalami strok. - 

Selasa, 7 Jun 2011

watak lelaki dari cara ciumannya,,,

Suka cium dahi isteri = suami yang romantis.
Suka cium pipi isteri = suami yang penyayang.
Suka cium mulut isteri = suami yang bernafsu.
Suka cium tengkuk isteri = suami yang mata keranjang.
Suka cium telinga isteri = suami yang sensitive.
Suka cium leher isteri = suami yang penyabar.
Suka cium buah dada isteri = suami yang suka bermanja.
Suka cium tangan isteri = suami yang hipokrit.
Suka cium ketiak isteri = suami yang menerima isterinya seadanya.
Suka cium kemaluan isteri = suami yang pemalu.
Suka cium punggung isteri = suami yang suka bergurau.
Suka cium kaki isteri = suami yang terlalu menghormat isteri.
Tidak suka cium mana-mana bagian badan isteri = suami yang mementingkan diri.
Suka cium seluruh bagian badan isteri = suami yang baru balik dari tugas lama di luar kota

boroi puas sex???

Isu ini telah didebatkan berkurun lamanya. Lelaki akan bertambah berat
badan setelah berumah tangga adalah suatu perkara biasa dan ianya pasti
berlaku. Lelaki bujang lebih cenderung hidup aktif, kurang makan dan kurang
waktu rehat. Ke sana dan ke mari bersama teman-teman dan setiap masa
dipenuhi aktiviti. Malah waktu dan pola pemakanan mereka juga tidak
menentu. Lebih-lebih lagi lelaki yang hidup berjauhan dari keluarga.
Oleh itu hampir kesemua lelaki bujang berperut leper dan berat badan mereka
sekitar 48-60 kilogram. Namun setelah seseorang lelaki itu mendirikan rumah
tangga, dari tahun ke setahun berat badan mereka akan bertambah. Ini adalah
kerana mereka sudah tidak lagi hidup aktif. Lebih banyak masa dihabiskan
bersama anak dan isteri di rumah. Jadual makan yang teratur, tambah apabila
mendapat isteri yang pandai dan gemar memasak. Hampir semua lelaki
berkahwin dengan tujuan untuk makan di rumahï. Lelaki akan merasa selesa
setelah berkahwin kerana ada isteri yang akan menyediakan makanan dan mudah
bagi mereka untuk makan.
Berbanding wanita. Wanita yang hidup bujang masih
tetap memasak. Jadi mereka akan terus memasak setelah berumah tangga malah
menurut kajian wanita akan lebih minat memasak setelah berumah tangga.
Mereka didapati akan mula gemar mengumpul resepi dan menonton rancangan
masakan. Mereka akan mula tertarik dengan aksesori dapur seperti set kuali,
periuk dan alatan-alatan memasak walaupun pada zaman bujang mereka tidak
bergitu. Apabila dapat menyediakan satu hidangan untuk suami dan melihat
suami memakannya, isteri akan merasa cukup puas. Itu Hakikat!
Setelah berumah tangga, kebanyakkan lelaki tidak punya banyak aktiviti yang
dapat mengeluarkan peluh. Hanya aktiviti seks sahaja yang dapat
mengeluarkan peluh dan menjadi medium utama dalam pembakaran lemak mereka.
Jadi lemak dari pemakanan mereka akan mula berkumpul di perut.
Lama-kelamaan perut mereka akan mula membuncit atau dalam istilah lain boroi
Terdapat 2 jenis lelaki boroi, pertama lelaki dengan berat badan
yang bertambah, bertambah gemuk dan berperut buncit, manakala jenis kedua di
mana lelaki itu akan bertambah berat badannya tetapi masih lagi kurus cuma
bahagian perut sahaja membuncit.
Walaupun saintifik tidak dapat menjawab bahawa lelaki yang boroi tanda
mereka bahagia hidup berumah tangga, tetapi melalui kajian ianya terjawab
dengan mudah. Hampir 92% lelaki berkahwin akan boroi setelah 2 tahun dan ke
atas tempoh perkahwinan. Malah statistik penceraian juga melaporkan hampir
89% kes penceraian berlaku kepada suami yang “slim” dan masih tampan.
Berbanding kadar penceraian yang melibatkan suami boroi hanya sekadar 19%
kes penceraian.
Mungkin anda terperanjat sekarang namun itulah hakikatnya.
Jadi beruntunglah kepada mereka yang mempunyai suami boroi. Dan menurut
kajian lagi, lelaki boroi lebih penyayang dan berfikiran jauh dan lebih
mementingkan hidup berumah tangga.
Persepsi lelaki dan wanita cukup berbeza. 97% suami mula jemu atau
mengelak untuk mengadakan aktiviti seks bersama isteri mereka apabila
wanita itu mula gemuk, semakin tidak terurus, kurang perhatian kepada
suami, melebihkan anak-anak dan apabila si siteri tidak lagi menitik
beratkan penampilan. 97% kes penceraian datangnya dari masalah isteri yang
sebegini.
Jadi awas dengan penampilan anda. Namun sebaliknya pula bagi
isteri. Isteri tidak memandang ke arah rupa paras suaminya setelah
berkahwin. Cukup sekadar menyisir rambut dengan kemas dan berpakaian kemas,
isteri akan terus setia menyayangi suaminya meskipun si suami semakin bulat
atau perutnya semakin membuncit dan ada di antara mereka yang
mempunyai perut yang seolah-olah mahu meletup. Selalunya suami akan terus
mengimpikan isteri yang cantik dan menarik sepanjang usia perkahwinannya
tetapi isteri hanya sekadar mengimpikan suami yang bertanggung jawab dan
penyayang dan paras rupa suami seperti boroi, botak dan bau badan bukan
lagi ukuran buat mereka sepanjang tempoh perkahwinan.
Nampak sekali dunia ini tidak adil, namun itulah hakikat yang harus diterima sejak azali lagi.
Oleh itu pada zaman dahulu kala hampir 77% wanita yang berkahwin memakai
susuk untuk memastikan suami mereka akan terus setia dan tidak berkahwin
lain. Lihat sahaja potongan pinggang mereka yang digelar pinggang kerengga,
buah dada yang munggil dipadankan dengan kebaya ketat, punggung yang padat
dan bersanggul tinggi, bagi mereka itulah kekuatan seorang perempuan.
Dari sudut lain pula mengatakan lelaki memang akan mudah buncit selepas
berumah tangga atas faktor hubungan seks.
Kembali kepada persoalan anda, jadi kesimpulannya, suami yang berperut
buncit tanda mereka bahagia hidup berumah tangga adalah benar, seperti yang
telah anda baca pada artikel berkenaan. Tetapi awasi suami anda, walau pun
mereka berberut buncit tetapi pastikan mereka kekal sihat. Anda sebagai
isteri berperanan besar untuk memastikan menu yang dimasak buat suami dan
anak-anak adalah menu yang sihat. Kurangkan minyak, gula dan garam. Amalkan
pemakanan sihat sekeluarga.

panas dan seksi[bukan aku reka just ciplak]



HOT-artis malaysia hampir berbogel






fuhh.ternganga aku seketika. Nama empunya badan pelakon yang tak berapa terkenal ini ialah nurul ain nordin. wahh..orang melayu rupanya . aku difahamkan juga adengan seksi ini dilakonkan oleh Nurul Ain Nordin untuk filem suatu malam kubur berasap. jadi secara ringkasnya dia berpakaian begini hanya untuk BERLAKON.hmmm....
alonG: apa tindakan RTM ? (aku tengok dia nei comel kan ?? kan ?? kan?? tambah-tambah waktu dia pakai tudung)

baru kahwinnnnn...

kisah Sepasang pengantin yang baru berkahwin 4 bulan.

Pada suatu malam si isteri memeluk leher suami dengan nada manja seraya
berkata, "Ayang, period i dah lewat sebulan, tapi i tak boleh nak
pastikanlagi sebab kita kena gi check kat doktor."
Si suami yang teramat gembira tu pun berpakat dengan isterinya untuk tidak
memberitahu sesiapa pun tentang perkhabaran gumbira ini sehingga ianya
benar-benar pasti.
Pada suatu hari, pasangan ini di datangi oleh pegawai dari TNB kerana
terdapat tunggakan dalam pembayaran bill elektrik rumah mereka.
Pegawai TNB tu pun berkata: "Ini rumah En. Ahmad ker?" "Ya, saya ni
isterinya. Ada apa encik?"
Pegawai TNB tu pun berkata, "Puan, ni dah sebulan lewat, saya dah tak boleh
tunggu ni, nanti boss saya marah."
Dengan nada terkejut, si isteri itu pun membalas balik cakap pegawai TNB tu.

"Apa? Macam mana pulak encik tahu yg saya ni sebulan lewat?!"
Pegawai TNB tu pun dengan selamba menjawab: "Ala puan, ni kan zaman IT,
semua tu ada dalam komputer dan kita boleh check Online"
Kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si isteri tu lagi terkejut. "Apa!!! Saya
lewat sebulan pun awak semua boleh tahuuu!"
Pegawai TNB tu pun mententeramkan keadaan "Relek puan, puan ni baru lewat
sebulan, ada yang lagi teruk, lewat 5-6 bulan"
Si isteri yang terperanjat beruk dengan kenyataan pegawai tu pun berkata,
nanti saya bincang dengan suami saya. Lalu pegawai TNB tu pun beredar dari
situ.
Keesokan harinya, selepas si Ahmad ini di beritahu oleh isterinya. Dia pun
naik berang dan terus ambik cuti dan pergi ke kedai TNB yang berdekatan.
Dengan tanpa menghiraukan pegawai-pegawai TNB yang ramai di situ, dia pun
memekik seraya berkata, "Apa korang ni, isteri saya sebulan lewat pun nak
heboh-hebohkan ke dalam Internet. Awak ni semua yang berkeluarga tak pernah
lewat sebulan kerrrr?!! Bisness apa korang buat niii? Nak kena saman kerr?
Lalu pegawai yang datang kerumah si Ahmad ni berdiri dan mententeramkan
keadaan. "Sabar encik, sabar encik. apa susah, kalau cik nak settlekan
perkara ni, bayar je..." kata-kata pegawai TNB tu membuatkan si Ahmad lagi
naik berang.
"Apa? nak bayar korang? belahhhh lahh...."
Lalu pegawai TNB tu pun cakap "Kalau macam tu, Kita terpaksa potong encik
punya....... ......... ......... "
Si Ahmad mencelah "apa? potong?! Abih tu isteri saya di rumah nak pakai
apa?"
Pegawai TNB tu pun cakap " nampak gayanya isteri encik kena pakai LILIN ajer lerrr...

bentuk badan vs met

Sebelum ini saya pernah bercerita pasal bentuk badan manusia yang dikategori dalam 3 kategori iaitu mesomorph, endomorph dan ectomorph dalam entri Bentuk Badan. Kenapa kita perlu kenali bentuk badan kita sebelum memulakan sesuatu program diet? Bentuk badan kita mencadangkan kelenjar mana yang mengawal kadar metabolisme badan kita. Ada 4 kelenjar yang mengawal kadar metabolisme badan kita iaitu:
1. Thyroid
2. Adrenal
3. Gonadal
4. Pituiary (kelenjar di bawah otak)

Jenis Thyroid
Mereka dalam kategori thyroid cenderung naik lemak di bahagian pinggang, atas pinggang dan peha. Pendekatan yang terbaik bagi jenis ini adalah mengawal kemasukan gula dan meningkatkan daya tahan otot.
Jenis Adrenal
Mereka dalam kategori ini cenderung menambah lemak di bahagian belakang atas, buah dada dan perut. Pendekatan terbaik adalah melalui latihan regangan dan latihan hipertrofi.

Jenis Gonadal
Mereka cenderung menambah lemak di bahagian bawah badan menjadi bentuk pir, bawah besar dan atas kecil. Perlu lebihkan latihan bahagian bawah badan.
Jenis Pituitary
Mereka dalam kategori ini menambah berat badan secara akumulasi ke seluruh badan. Latihan yang sesuai adalah jenis kekuatan dan hipertrofi.

(Terdapat juga kajian yang memecahkan bentuk

hari susu ibu...oopss susu sedunia lah...

Setiap tahun kita menyambut Hari Susu Sedunia pada 1 haribulan Jun. Rasanya ramai yang tidak tahu. Sempena Hari Susu Sedunia hari ini, saya ingin bercerita tentang mitos berkenaan susu.

Mitos Mengenai Susu
1. Minum susu boleh menyebabkan penambahan berat badan.
Fakta: Kenaikan berat badan berlaku apabila seseorang mengambil lebihan kalori yang tidak dibakar sebagai tenaga. Kajian menunjukkan pengambilan susu rendah lemak boleh membantu penurunan berat badan. Kajian juga menyokong pengambilan kalsium membantu dalam penurunan peratusan lemak.
2. Mereka dengan laktosa intoleransi yang tinggi patut elak susu.
Fakta: Laktosa intoleransi bukan bermakna alergi dengan susu. Ia adalah ketidakmampuan untuk mencerna gula laktosa. Pilih susu tanpa laktosa atau yogurt untuk menggantikannya.

3. Mengambil produk tenusu meningkatkan risiko sakit jantung.
Fakta: Makanan tinggi lemak tepu berkemungkinan akan menyebabkan sakit jantung bukannya produk tenusu. Lemak tepu daripada mentega idak seteruk daripada lemak trans terhidrogenasi seperti marjerin dan lain-lain.
4. Jika mengambil suplemen kalsium tidak perlu susu.
Fakta: Susu tidak hanya memberi sumber kalsium yang baik bahkan memberikan gizi yang berkualiti seperti protein, viamin A, D, B12, riboflavin, zink, potassium dan magnesium. Pengambilan produk seperti yogurt pula sangat penting untuk pencernaaan kerana berfungsi sebagai pembawa organisma probiotik dan pediatri.
5. Produk tenusu menyebabkan kenaikan jerawat.
Fakta: Tidak ada kajian yang menyokong dakwaan itu malahan produk tenusu mengandungi vitamin A dan D yang penting untuk kesihatan kulit. Susu merupakan sumber vitamin A dan D dalam makanan.

Isnin, 6 Jun 2011

betul ke zakar akan pendek???

‘Adakah latihan bebanan membuatkan zakar saya menjadi pendek?’
‘Adakah mengangkat bebanan membuat penis saya kecil?’
Topik hari ini mungkin agak lucah bunyinya (18sx) tetapi sesuatu yang kita perlu tahu. Saya sering menerima soalan lebih kurang begitu bunyinya daripada lelaki, malahan ada perempuan (isteri) yang risau lelakinya kurang hebat ketika di ranjang disebabkan latihan bebanan.

Kebenarannya tentang zakar adalah, saiz apa yang anda ada, itulah saiz anda tanpa mengambil kira pengambilan pil untuk membesarkan, pam, pembedahan atau teknik-teknik lain untuk mengubahnya.
Apa akan jadi jika seorang yang menurunkan berat badan, menurunkan lemak badan dengan mengambil diet yang sihat serta senaman yang baik, apakah pengaruhnya terhadap anda dan organ kecil anda?

Kesan Pada Zakar dan Lemak Sekitarnya
Kehilangan berat badan tidak mengubah saiz zakar membuatnya lebih kecil atau lebih besar tetapi bagi lelaki yang gemuk terdapat lemak berkumpul di sekitar zakar mereka. Semakin gemok seseorang, semakin besar jumlah lemak di sekitar zakar anda. Jadi apabila menurunkan berat badan, anda akan mengurangkan saiz lemak di sekitar zakar anda. Ia kelihatan lebih besar disebabkan pengurangan lemak. Saiznya sama cuma selama ini terselindung disebabkan lemak. Jadi bagi mereka yang gemuk, berusahalah untuk menurunkan lemak tersebut. Ada kemungkinan perbezaan sekitar 1 inci untuk setiap kehilangan 30 hingga 50 lbs lemak yang hilang.

Peningkatan Tenaga untuk Prestasi Seksual
Mengapa anda harus bersenam, mengangkat bebanan, melakukan aktiviti kardio? Walaupun ianya tidak meningkatkan saiz zakar anda tetapi ia meningkatkan kemampuan anda untuk aktiviti seksual anda. Mereka yang berseam mempunyai lebih banyak tenaga yang membantu dari segi prestasi dan tempoh tanpa penggunaan ubat-ubatan seperti viagra, camagra dan lain-lain yang sejenis dengannya.

Aktiviti kardio meningkatkan pengaliran darah ke seluruh badan. Jantung dan paru-paru membina kapasiti yang lebih tinggi untuk aktiviti berat dan meningkatkan kemampuan mereka yang membawa darah. Seperti yang diketahui, kekuatan zakar bergantung pada aliran darah. Zakar tidak mempunyai tulang. Kekerasannya bergantung pada aliran darah. Bayangkan jika aliran darah terhad? Salah satu rahsia kebahagian rumah tangga bergantung pada aktiviti seksual juga.

Pengambilan Steroid
Bagaimana pula dengan mereka yang mengambil dadah sukan jenis testosteron sintentik? Seperti yang diketahui semua, lelaki normal memiliki kilang sendiri iaitu testis atau dalam bahasa pasarnya telur untuk menghasilkan testosteron. Pengambilan testosteron sintetik akan menyebabkan badan mula berfikir yang badan memiliki testosteron secara berlebihan. Jadi secara tidak langsung, kilang penghasilan atau testis akan mula tutup dan menghentikan pengeluaran. Disebabkan itu testis kelihatan kecil. Kesan ini kesan sementara. Jika berhenti mengambil testosteron daripada luar, testis akan kembali bekerja. Disebabkan itu ada ahli bina badan yang mungkin nampak kecil sedikit di bahagian zakar, lebih-lebih lagi ketika pertandingan. Penonton yang tidak memahami mula menyebarkan cerita bahawa main gym boleh menyebabkan zakar mengecil. Bagaimana pula dengan pengambilan berlebihan? Masih banyak kajian dilakukan disebabkan ada kes yang testisnya tidak berfungsi seperti biasa selepas berhenti mengambil steroid tetapi masih tiada keputusan rasmi kajian. Kajian tentang mandul dan mati pucuk juga masih dijalankan.
Add caption

Perbandingan
Terdapat juga mereka yang membandingkan seorang yang berkaki kecil dan berkaki besar dengan saiz zakar. Katakan dua orang yang berasal dari tempat sama dengan saiz zakar yang sama tetapi seorang memiliki otot kaki yang kecil dan seorang lagi besar. Secara relatifnya, sudah pasti yang berkaki kecil akan nampak lebih besar dan yang berkaki besar akan nampak lebih kecil sedangkan saiz zakarnya sama. Mereka yang melihat dan membuat perbandingan begini mula menyebarkan cerita. Ini antara cara tersebarnya cerita mereka yang bermain gym memiliki zakar yang kecil. Semua itu mitos semata-mata. Jangan takut untuk membuat latihan bebanan. Latihan bebanan mempunyai banyak kesan positif.
Berkaki besar