Isnin, 30 Mei 2011

sperma pun .......

  Kauorang ada jerawat tak?kalau ada apa krim yg digunakan?kat sini saya ada petua mahupun mitos yg tak pernah dengar tapi aq tahu..
  ""ada banyak petua tapi  saya kasi satu jer yg agak menarik atau mungkin geli sikit,tapi kalau jerawat anda dari jauh dah nampak jgn amalkan petua ni lah yg baru nak muncul tu boleh lah..petua nya........................................................................................................>
      nampak tak gambar tu,ha sperma lelaki jawapannya...eee gelilah(mungkin yg terkejut kan?atau fikir gila ker).Betul ataupun tidak anda cuba lah bagaimana nak dpt sperma tu,saya boleh bagi idea...
     1)yang dah berkahwin minta pasangan anda pancut kan mani nya kemuka anda atas persetujuannya lah dan anda ceritakanlah sebabnya..yg belum kahwin tu ,saya tak tanggumg dosa kauorg kalau nak mintak kt balak kauorg,kahwin dulu lah bg halal dulu...
     2)bagi lelaki pula mmm aku tak tahu lah pandai2 lah kauorg..sebab aku tak pernah cuba pun.. 
     ''aku tahu pun dari minah sabah yg kerja kat tempat aku dulu sebab aku tanya dia,"muka dia bersih,licin dan cantik lah guna krim apa?dia jawap guna air mani suami lah"
     kalau kauorang  nak try,try lah tapi apa-apa risiko aku tak tanggungjawap......o.k life must happy yep...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan