Isnin, 25 Julai 2011

baca dulu baru komen!!!!!

Ada ke patut dia tunjuk Corte(18sx)

Baru-baru ni member gua bernama Naz berborak dengan jiran dia..., jiran dia ni pulak adalah seorang apek cina yang begitu peramah sekali

Naz ni memang seorang yang sempoi dan tak tau malu..sedangkan bra yang dia beli pun dia boleh tayangkan.., ilmu di dada pun kira ok la bab agama kan..

****************************************
Lokasi : Nilai, Negeri Sembilan
Waktu : 8.00pm

Apek: Naz aa...itu potong zaka ada bagut ka?
Naz: Manyak bagut. Bila lu potong haa lu punya barang manyak bersih loo...

Apek: ?!! err ... saya kawan ada cakap, potong zaka aaahh.... manyak ploblem..
Naz: Apa probrem ?

Apek: Manyak buang lui, lagi aahh ... dia punya performance tatak bagut... manyak cinang semputloh ..
Naz: Cehh... apek, lu apa celita... saya suda lama potong. tada apa problem... bini saya manyak puas woo...

Apek: Lu mini puas sama itu potong zaka ka?
Naz: Ya laa. Bila lu potong aahh... lagi sedap maen woo.. lu lagi lambat pancut..

Apek: !!! err... lu punya 1.3 atau 1.6??
Naz: ??!! woi apek cakap baik2 sikit ha .. saya punya 6 inci laa..

Apek: ! Tiu nia ma... lu jgn maen2 haa... mana ada potong zaka 6 inci..
Naz: Cilaka apek ni...nah tengok (terus buka seluar)

Apek: Chee sin punya olang.....gua tanya baik2 ... lu tunjuk lu punya lanchiau..
Naz: Abis... lu tarak percaya..saya tunjuk la..

Apek: Saya tatak tanya sama lu punya lanchiau...
Saya tanya lu pasal itu nasional car... potong zaka..
molo punya olang..
Naz: Aiya... apek... lain kali lu sebut betul2 la....kasi susa saja..
Bukan potong zaka la..... proton saga........

****************************************

Siapa yang tak paham sila baca kali ke dua.., kali kedua tak paham baca kali ke tiga..., kali ke tiga tak paham gak...,, pergi terjun Sungai Klang tu..!!!!!!!!

"Cerita rekaan semata yang di edit untuk kepuasan penulis"

Sekian....Peace (~_^)v

Moral Of The Story

- Orang lelaki jangan la suka tunjuk corte tu dekat orang lain kan..


P/S : zaman sek dulu gua suka mandi bogel ramai2..hahahaha

Rabu, 20 Julai 2011

DULU PEREMPUAN YG AKU TIDURI PUASSSSS.......SEKARANG!!!!!....









ZAMAN KEGAGAHAN NYA TELAH BERLALU???/....PEREMPUAN TENGOK PUN TAK ADA SELERA.....!!!!1

dgn jari pun boleh sbb nak puas..!!!!

Soalan Pemaksiat Kepada Doktor

SAYA perempuan berusia 31 tahun dan selalu berjumpa dengan kekasih sebaya. Ketika berjumpa, kami tidak dapat menahan diri daripada menyentuh kemaluan masing-masing sewaktu berdua-duaan dalam kereta. Perkara yang selalu bermain di fikiran saya adalah saiz zakarnya yang kecil kerana dia berbadan sederhana besar.

Setiap kali hendak memulakan sentuhan pada zakarnya, saya dapati saiz dan ukurannya tetap sama, lembik, pendek serta kecil molek.

Saya berasa tidak puas hati melihat dan memiliki kekasih yang mempunyai zakar kecil tetapi kerana saya sangat sayang padanya, saya tetap menerima dia seadanya.

Kadangkala zakarnya sukar dan tidak dapat menegang apabila saya membuat kuluman dengan mulut, malah hanya seketika ia menegang dan mengeluarkan sedikit air mani.

Selepas menegang, ia serta merta cepat kendur dan mengecil, hanya kepala zakarnya yang tertinggal. Selama ini saya tidak pernah bertanya mengenai keadaan kesihatan zakarnya kerana saya takut dia kecil hati.

Apakah semua itu adalah tanda masalah serius pada zakarnya dan apakah cara terbaik supaya ia sentiasa kelihatan besar dan panjang?

Dan apakah kesan buruk jika kekasih saya berterusan memasukkan jarinya ke dalam kemaluan saya? Saya dapati, setiap kali dia melakukannya, kemaluan saya tidak berasa sakit dan saya dapat merasai kepuasan, ghairah, fikiran menjadi lapang, badan menjadi ringan dan bertambah bersemangat untuk buat kerja selepas itu.

Apabila kekasih saya sering masukkan jarinya dalam kemaluan saya, adakah saya sudah dianggap hilang dara?

 (nak puas)..

 _doktor jwp..
Melakukan hubungan kelamin dalam keadaan tidak sempurna seperti dalam kenderaan atau semak mendedahkan anda dan pasangan anda kepada risiko kecederaan atau ditangkap pegawai mencegah maksiat! Lebih-lebih lagi kerana anda dan pasangan belum bernikah.

Elok kawal diri dan cegah daripada perbuatan sumbang itu. Mengenai keadaan anggota kelamin pasangan, jika kekasih anda berbadan gempal, memang biasa untuk lelaki gempal mempunyai banyak lemak di paras tundun dan akan mempunyai anggota kelamin yang terbenam ke dalam lemak.

Kemungkinan juga anggota kelamin pasangan anda kecil mengikut ukuran kebiasaan anggota kelamin lelaki Asia.

Jika ini suatu isu bagi anda, boleh dicadangkan supaya dia berjumpa doktor untuk mencari jalan membesarkan anggota kelaminnya kerana kini ada pelbagai kaedah tanpa pembedahan dan selamat dan juga saintifik yang membantu menambah perincian ereksi dengan peralatan penarik zakar.

Anda belum lagi melakukan seks penetratif dengan pasangan. Jadi mengikut pandangan kasar, anda masih lagi dara, walaupun anda sudah lakukan seks penetratif dengan 'jari'.

Jika lebih satu jari digunakan untuk menembusi faraj, selaput dara yang sedia ada mungkin sudah pecah.

bang guna minyak lintah ler...!!!1


Percaya mitos minyak lintah

SATU ketika dulu minyak ular amat popular di Amerika Syarikat (AS) untuk tujuan menguat dan membesarkan zakar, dan ia menyebabkan ular hampir pupus. Kini, khasiat minyak ular ini menjadi bahan cerita lawak apabila orang Amerika jumpa minyak yang dijual untuk tujuan sama.

Saya pernah juga dengar beberapa pelancong dari Indonesia yang geli hati dengan orang kita yang mudah percaya dengan minyak lintah yang kononnya dapat membesarkan zakar memandangkan tiada kaitan lintah dengan saiz anggota sulit.

Hanya yang nyata ialah lintah yang kecut itu menjadi besar dan panjang apabila sedut darah manusia. Ya, lintah menyedut darah dan darah itu mengalir dengan senang akibat kandungan hirudin dalam salur air liur lintah.

Lintah digunakan dalam bidang perubatan untuk melegakan kebengkakan dan air liurnya diproses sebagai ubat heparin untuk mencairkan darah beku. Ia tiada apa-apa kandungan yang lain untuk tujuan membesarkan zakar.

Bagaimana pengusaha yang bijaksana itu dapat kaitkan minyak lintah dengan pembesaran zakar saya tidak tahu, tapi kata orang asalkan poket penuh, teruskan saja kerana sikat pun boleh dijual kepada orang botak!

Kini, dalam pasaran ada pelbagai minyak dan krim untuk tujuan pemantapan alat sulit. Kebanyakan produk itu dapat kelulusan pihak berkuasa. Namun itu tidak bermakna produk itu dapat pengesahan.

Sama ada produk itu benar-benar berkesan atau sebaliknya, itu isu lain pula. Jika anda layari laman web Kementerian Kesihatan (KKM), Unit Kawalan Perubatan, anda akan dapat melihat senarai produk perubatan yang diharamkan penjualannya. Namun produk itu masih dijual di pasaran.

Jika tiada orang beritahu, pegawai penguatkuasa perubatan KKM pun tidak tahu. Saya tidak pasti produk minyak lintah ini, jika sesiapa yang mendapati ada kesan sampingan atau risalah tidak benar tanpa kelulusan KKM, anda boleh buat laporan pada KKM dan tindakan sewajar akan dibuat oleh pihak itu.

Bercerita mengenai produk kesihatan anggota kelamin, dua produk kesihatan anggota kelamin yang dikaji didapati memberi kebaikan kepada pengguna. Krim yang dimaksudkan itu ialah krim perapi anggota kelamin lelaki yang dikenali sebagai Virile cream untuk lelaki dan O'Must cream untuk wanita.

Kedua-dua krim ini sudah diuji kaji dan didapati berkesan untuk kesegaran alat kelamin. Kajian kosmetik dan dermatologi mendapati krim ini tiada kesan alahan kepada kulit dan selamat digunakan. Kedua-dua krim ini berdaftar dengan FDA (Amerika Syarikat).

Saya terbabit dengan kajian krim itu dan berpendapat semua produk tradisional perlu diuji kaji supaya ia dipastikan benar-benar selamat digunakan. Produk yang karut, minyak lintah itu hanya memalukan, sedangkan Malaysia mampu menghasilkan banyak produk bertaraf antarabangsa.