Khamis, 2 Jun 2011

jangan jadi penggila sex!!

Kenapa aku suka berbicara tentang sex?Aku sudah pun berkahwin dan tiada masalah sex..Bila ada saja artikel berkaitan sex mesti aku tertarik tapi aku bukan penggila sex yer..
Mengetahui masalah orang lain berkaitan sex buat kan aku ingin tahu kesan mahupun langkah yang perlu kerana bagi aku salah satu punca keluarga tak bahagia adalah kurang atau tidak mengambil berat tentang sex tapi jangan kata tak ada sex yang sempurna pun boleh dapat anak juga.
Ya,aku setuju.Tapi pernah tak kita kaum lelaki bertanya pada isteri dia puas atau sekadar menjalankan tanggungjawap saja?Kepuasan sex tidak utk sebelah pihak..Entah lah kadangkala aku mengjengah ruangan masalh puan atau tuan,macam-macam masalah sex yang ada dari kes kecil sampai hingga cerai-berai..
Kita boleh ambil tahu atau pelajari tp jgn lah sampai dicop gila sex pula..
okay le,aku akan mencari lagi entry yang hangat-hangat tentang sex utk kauorang.. Tapi aku tak galakkan sex bebas atau tonton vcd lucah..kalau dah tak tahan nikah je cepat...wa..cau!.

2 ulasan: